• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
5

حسین عالی محمدی مرحله نوزدهم آخرین سفر ورزشی خود را با دعوت مردم به حمایت از کودکان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) به پایان رساند

  • کد خبر : 61120
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
حسین عالی محمدی مرحله نوزدهم آخرین سفر ورزشی خود را با دعوت مردم به حمایت از کودکان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) به پایان رساند

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی مرحله نوزدهم آخرین سفر ورزشی خود را با دعوت مردم به حمایت از کودکان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) به پایان رساند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حسین عالی محمدی در ادامه سفر ورزشی خود به دور ایران عصر امروز وارد شهرستان شوشتر شد. حسین عالی محمدی در […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی مرحله نوزدهم آخرین سفر ورزشی خود را با دعوت مردم به حمایت از کودکان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) به پایان رساند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حسین عالی محمدی در ادامه سفر ورزشی خود به دور ایران عصر امروز وارد شهرستان شوشتر شد.

حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی از دلایل این سفر زنده نگه داشتن نام نخبگان، شهدای مسجدسلیمان و پیشکسوتان ورزش است و در همین راستا دور نوزدهم را در حمایت از کودکان تحت پوشش کمیته حضرت امام(ره) به پایان رساندم.

وی گفت: در این مرحله ادای احترام می کنم به مهندس پژمان منصورنیا مدیر محترم کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان مسجدسلیمان که از نزدیک شاهد تلاش های شبانه روزی ایشان در جهت حمایت از خانواده های تحت پوشش این کمیته بوده ام.

عالی محمدی از شهروندان خواست با حداقل ماهی یکصد هزار تومان کودکان تحت پوشش این کمیته را مورد حمایت خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جا دارد از اساتید گرامی آقایان رضا داودی، منوچهر حموله، بیژن دانش، رضا کریمی، محمود کیانی، امرالله بهرامی، وحید زمان زاده، حامد قندعلی پور،نوید نصیری،کیوان احمدی، پیام جعفری تشکر و قدردانی نمایم.

لازم به ذکر است قرار است مراسم استقبال از حسین عالی محمدی که به صورت آهسته پس از گذر از ۱۶ استان مرزی فردا بعدازظهر وارد شهرستان مسجدسلیمان می شود و به ۱۵ سال تلاش ورزشی خود پایان و با ورزش حرفه ای خداحافظی می کند راس ساعت ۱۷ در ورودی شهر با حضور پیشکسوتان ورزش، ورزشکاران و مردم برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.