• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
3

فرماندار مسجدسلیمان:
کلیه ادارات و شرکت ها موظف هستند خرید اقلام خود را از داخل شهرستان تهیه کنند

  • کد خبر : 61117
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرماندار مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>کلیه ادارات و شرکت ها موظف هستند خرید اقلام خود را از داخل شهرستان تهیه کنند</span>

رویش زاگرس:  با حضور فرماندار، شعبانی رییس اداره صمت و برخی روسای اصناف و کارشناسان خرید و کالا شرکت ها و ادارات جلسه حمایت از خرید درون شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان  گفت:کلیه ادارات و شرکت ها با توجه به این که در شهرستان فعالیت دارند باید […]

رویش زاگرس:  با حضور فرماندار، شعبانی رییس اداره صمت و برخی روسای اصناف و کارشناسان خرید و کالا شرکت ها و ادارات جلسه حمایت از خرید درون شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان  گفت:کلیه ادارات و شرکت ها با توجه به این که در شهرستان فعالیت دارند باید حتما اقلام خود را از داخل شهرستان تهیه کنند.

وی ادامه داد:خرید از داخل شهرستان به معنی حمایت از تولیدکنندگان و فروشندگان خرد و کلان بومی در مسجدسلیمان است و می‌تواند نقش بسزایی در رونق تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان داشته باشد.

مولایی افزود:وقتی در شهرستان همه اقلام مورد نیاز ادارات و شرکت ها با کیفیت قابل قبولی وجود دارد به هیچ وجه قابل پذیرش نیست که شرکت یا اداره ای خرید خود را خارج از شهرستان انجام دهد و قطعا در صورت مشاهده،با ادارات و شرکت های مربوطه برخورد جدی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=61117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.