• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 2
1

سخنرانی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در نماز جمعه به مناسبت گرامی داشت هفته انتظامی

  • کد خبر : 60979
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
سخنرانی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در نماز جمعه به مناسبت گرامی داشت هفته انتظامی

رویش زاگرس – به مناسبت هفته انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در بین الصلاتین نماز جمعه شهرستان سخنرانی و به تشریح شعار، اهداف و ماموریت های انتظامی پرداخت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ”حمیدرضا بهاروند”، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و تبریک هفته فراجا گفت:افتخار ما این است که به […]

رویش زاگرس – به مناسبت هفته انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در بین الصلاتین نماز جمعه شهرستان سخنرانی و به تشریح شعار، اهداف و ماموریت های انتظامی پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ”حمیدرضا بهاروند”، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و تبریک هفته فراجا گفت:افتخار ما این است که به عنوان سرباز ولایی در کنار مردم برای اعتلای نظام و برقراری امنیت بکوشیم چرا که مردم را اصلی ترین سرمایه های خود می دانیم و بدون همیاری و مشارکت مردم در ماموریت های خود پیشرفتی نخواهیم داشت.
وی در ادامه با اشاره به این که هفته انتظامی بهترین فرصت برای ارتباط بیشتر با شهروندان و ارائه گوشه ای از اقدامات و ماموریت های صورت گرفته توسط کارکنان انتظامی است، افزود: بحث امنیت یک موضوع مشارکتی است و تنها با تلاش یک ارگان و سازمان ایجاد نمی شود بلکه می طلبد که تمام اقشار مردم و دستگاهها در ایجاد امنیت همکاری داشته باشند و با توجه به به شعار هفته فراجا امسال( شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار)، هر کجا پیشرفت در موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و… وجود داشته باشد به قانون مداری مرتبط است و انتظار داریم همه دستگاهها علی الخصوص مردم عزیز در همه شرایط قانون را مد نظر قرار دهند و در این صورت است که تلاش ها و زحمات ما منجر به موفقیت خواهد شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: فراجا که به عنوان خدمتگزار اصلی ترین رسالتش مقابله با نا امنی و ایجاد امنیت است در سال های اخیر توجه فراوانی به مقوله مشارکت عمومی و افزایش دخالت آنان در نظم و امنیت داشته است، که می توان به طرح های پلیس نگهبان محله، همیار پلیس و …. اشاره کرد و با تاسی از تعالیم مقام معظم رهبری( مدظله العالی) تمام ظرفیت و توانمدی خود را در راستای برقراری نظم در جامعه، مقابله با هرگونه ظلم و ناعدالتی ، خدمتگزاری بی منت و پاسخگویی به مردم به کار بسته است که گواه این مدعا، رضایت مندی مردم از نیروی خدوم و تامین امنیت زوار اربعین است و عنایتی است که مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) نسبت به پلیس دارند و در این راستا از زحمات پلیس تشکر کرده است.
سرهنگ “حمیدرضا بهاروند “در پایان با ارائه گزارش جامع از اقدامات و عملکرد موفق نیروی انتظامی در یکسال گذشته در خصوص کاهش سرقت ها و همچنین افزایش کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق، دستگیری سارقان و معتادان متجاهر و ارائه خدمات پزشکی، شرکت شهروندان در کمسیون کفالت و معافیت های تحصیلی، خدمات ترافیکی و مشاوره از زحمات شبانه روز ی سبز قامتان نیروی انتظامی تقدیر کرد.
شایان ذکر است درخطبه های نماز جمعه نیز امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک هفته فراجا به مجموعه زحمتکش و فداکار انتظامی از تلاش ها و زحمات شبانه روزی آنان در برقراری و تامین امنیت پایدار تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.