• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11773اخبار امروز : 1
0

اعتراض جمعی از فرهنگیان مسجدسلیمان به نحوه واگذاری منازل آموزش و پرورش بدون اطلاع رسانی عمومی/ لطفا در ارتباط با شرایط و نحوه واگذاری ها به صورت شفاف توضیح دهید!

  • کد خبر : 60884
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
اعتراض جمعی از فرهنگیان مسجدسلیمان به نحوه واگذاری منازل آموزش و پرورش بدون اطلاع رسانی عمومی/ لطفا در ارتباط با شرایط و نحوه واگذاری ها به صورت شفاف توضیح دهید!

رویش زاگرس: جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس به نحوه واگذاری منازل تحت اختیار این اداره، بدون اطلاع رسانی به سایر فرهنگیان و عدم قرعه کشی اعتراض، و خواستار ورود مراجع قانونی به این موضوع شدند. یکی از فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: […]

رویش زاگرس: جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس به نحوه واگذاری منازل تحت اختیار این اداره، بدون اطلاع رسانی به سایر فرهنگیان و عدم قرعه کشی اعتراض، و خواستار ورود مراجع قانونی به این موضوع شدند.

یکی از فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اخیراً تعدادی از منازلی که در اختیار اداره آموزش و پرورش بودند بدون آن که اطلاع رسانی شود به بعضی افراد واگذار شده است که این اجحافی ست به دیگر پرسنل این اداره.

وی ادامه داد: تعدادی از این افراد دارای خانه مسکونی هستند و از وضعیت مالی مناسبی نیز برخوردار می باشند باید پرسید با چه استنادی به این افراد بصورت قطعی خانه واگذار شده است؟ این در حالی ست که افراد بسیاری در بدنه آموزش و پرورش وجود دارند که پس از سال تلاش تاکنون نتوانسته اند صاحب خانه شوند.

یکی دیگر از این فرهنگیان می گوید: شدیداً به این موضوع معترض هستیم و این مسئله را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد. وی ادامه داد: مسئولان اداره آموزش و پرورش بگویند بر اساس چه اولویت هایی این خانه ها را واگذار کرده اند؟! ضمن آن که خواستا ر آن هستیم بصورت شاف اسامی را اعلام تا مردم قضاوت کنند آیا بعضی از این افراد مستحق دریافت خانه بوده اند یا خیر؟!

وی ادامه داد: اگر مسئولان ورود کنند متوجه خواهند شد بعضی از این افراد به دلیل شرایط مالی خوبی که دارند به هیچ وجه استحقاق دریافت این خانه ها را نداشته اند. وی گفت: در صورتی که قرار بر واگذاری بود می بایست شرایطی را با اولویت افرادی که صاحب خانه نیستند اعلام و بعد بصورت رسمی طی بخشنامه ای به مدارس اعلام عمومی می شد و با حضور تمامی متقاضیان به صورت قرعه کشی واگذار می کردند نه این که سلیقه ای به هر کسی که دوست داشتند خانه واگذار کرده اند!

وی ادامه داد: در میان خانه ها بعضی بنگله ها نیز وجود دارد که قیمت آن بالغ بر چند میلیارد تومان می باشد! وی گفت: از فرماندار و دادستان محترم درخواست می کنیم به این موضوع ورود و از تضییع حقوق دیگران جلوگیری کنند.

پایگاه خبری رویش زاگرس آمادگی دارد جهت تنویر افکار عمومی پاسخ مسئولان اداره آموزش و پرورش را نیز منتشر کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.