• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
2

با دعوت فرماندار مسجدسلیمان
معاون اداره کل بحران خوزستان و مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و آب جنوب شرق خوزستان در شهرستان حضور پیدا کردند

  • کد خبر : 60851
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با دعوت فرماندار مسجدسلیمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>معاون اداره کل بحران خوزستان و مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و آب جنوب شرق خوزستان در شهرستان حضور پیدا کردند</span>

رویش زاگرس:به گزارش روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،بدنبال عملیات تعمیرات در تاسیسات شهید بهنام محمدی و مشکل قطعی آب در شهرستان و پیگیری فرماندار مسجدسلیمان مدیران عامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب خوزستان و آب جنوب شرق خوزستان،معاون اداره کل ستاد بحران خوزستان در شهرستان حضور پیدا کردند. فرماندار مسجدسلیمان در همین راستا با اعلام […]

رویش زاگرس:به گزارش روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،بدنبال عملیات تعمیرات در تاسیسات شهید بهنام محمدی و مشکل قطعی آب در شهرستان و پیگیری فرماندار مسجدسلیمان مدیران عامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب خوزستان و آب جنوب شرق خوزستان،معاون اداره کل ستاد بحران خوزستان در شهرستان حضور پیدا کردند.

فرماندار مسجدسلیمان در همین راستا با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و حضور مسئولان استانی ذیربط در شهرستان و انجام راهکارهای فنی، مشکل دریافت به شهرستان مرتفع شد و میزان ورودی آب شهرستان مسجدسلیمان از تاسیسات تولید و انتقال آب بهنام محمدی به میزان نرمال رسید.

وی ادامه داد:علاوه بر این عملیات تعمیرات پمپ های معیوب هم در حال انجام است و بزودی چند الکتروپمپ برای پشتیبانی خرابی های احتمالی به تاسیسات شهید بهنام محمدی اضافه خواهد شد.

مولایی افزود: آبگیری مخازن توزیع آب در شهرستان حدود ۱۲ ساعت زمان میبرد و پس از آبگیری لازم،انشالله از فردا توزیع آب صورت می گیرد و مشکل برطرف خواهد شد.

نماینده عالی دولت ضمن تقدیر از صبوری و همکاری مردم شهرستان مسجدسلیمان یادآور شد:در این راستا از پیگیری های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و حضور میدانی مدیرکل بحران و معاونین،مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و آب جنوب شرق،شرکت آب و برق خوزستان،شورای تامین شهرستان و مدیر و پرسنل آبفا و آب جنوب شرق(تاسیسات شهید بهنام محمدی) تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آقا بگید نمره چهل سه راهی خ فرزاد پیش کلیسای سابق رو هم باز کنن ۴ روزه آب نداریم!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.