• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 2
3

حسین عالی محمدی مرحله چهاردهم سفر خود را با تقدیر از پیشکسوتان داوری فوتبال مسجدسلیمان به پایان رساند

  • کد خبر : 60765
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
حسین عالی محمدی مرحله چهاردهم سفر خود را با تقدیر از پیشکسوتان داوری فوتبال مسجدسلیمان به پایان رساند

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی مرحله چهاردهم سفر خود را با تقدیر از پیشکسوتان داوری مسجدسلیمان به پایان رساند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حسین عالی محمدی در ادامه سفر خود به دور ایران فاصله ۱۴۰ کیلومتری آذربایجان شرقی به غربی را طی کرد. حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی مرحله چهاردهم سفر خود را با تقدیر از پیشکسوتان داوری مسجدسلیمان به پایان رساند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حسین عالی محمدی در ادامه سفر خود به دور ایران فاصله ۱۴۰ کیلومتری آذربایجان شرقی به غربی را طی کرد.

حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی از دلایل این سفر زنده نگه داشتن نام نخبگان، شهدای مسجدسلیمان و پیشکسوتان ورزش است و در همین راستا دورچهاردهم را با تقدیر از پیشکسوتان داوری فوتبال مسجدسلیمان طی کردم.

وی گفت: ادای احترام می کنم به داوران ارزشمند شهرمان شهید محمد رضا آذر همچنین اساتید گرانقدر داوری آقایان لجمیری، سروندیان، یاران، محمدرضا و حمید خواجوی،البرز حاجی پور، حبیب اورک،شهروز بهامیریان، ایمان کاهکش و دیگر عزیزانی که نام شان را در خاطر ندارم.

وی ادامه داد: همچنین تشکر و قدردانی می کنم از مهندس کریم علی نژاد و سرکار خانم دکتر ایسو سلیمانی مجتمع خدماتی رفاهی مارینا بخاطر حمایت هایشان در  ارومیه…

لازم به ذکر است عالی محمدی قصد دارد به صورت آهسته پس از گذر از ۱۶ استان مرزی و در نهایت در مسجدسلیمان به ۱۵ سال تلاش ورزشی خود پایان و با ورزش حرفه ای خداحافظی کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.