• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
4

حسین عالی محمدی مرحله سیزدهم سفر خود را با تقدیر از تیم فوتبال سپاهان مسجدسلیمان به پایان رساند

  • کد خبر : 60718
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
حسین عالی محمدی مرحله سیزدهم سفر خود را با تقدیر از تیم فوتبال سپاهان مسجدسلیمان به پایان رساند

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی در ادامه سفر خود به دور ایران به شهرستان تبریز رسید. در مرحله سیزدهم وی فاصله حدودا ۲۱۸ کیلومتری اردبیل به تبریز را زی ۵ روز طی کرد. حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی از دلایل این سفر زنده نگه داشتن نام نخبگان، شهدای […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی در ادامه سفر خود به دور ایران به شهرستان تبریز رسید. در مرحله سیزدهم وی فاصله حدودا ۲۱۸ کیلومتری اردبیل به تبریز را زی ۵ روز طی کرد. حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی از دلایل این سفر زنده نگه داشتن نام نخبگان، شهدای مسجدسلیمان و پیشکسوتان ورزش است و در همین راستا دور سیزدهم را با تقدیر از تیم فوتبال سپاهان مسجدسلیمان طی کردم.

وی گفت: ادای احترام می کنم به مربی ارزشمند این تیم آقای صالح نیا که با دست خالی در پنج رده تی مداری می کند و مقام های بسیاری در سطح استان کسب همچنین بازیکنان بسیاری را در رده های مختلف به تیم های مطرح کشور منتقل کرده است تا انگیزه در جوانان علاقمند همچنلن زنده نگه داشته شود.

وی ادامه داد: آقای محمد صالح نیا با تاسیس مدرسه فوتبال توانسته است ضمن ایجاد انگیزه در جوانان همچنان به پرورش علاقمندان به رشته فوتبال بپردازد و در کنار ایشان همسر گرامی اشان نیز به عنوان بنیان گذار فوتبال بانوان در رشد و توسعه ورزش بانوان تاثیرگذار باشد که از ایشان نیز تشکر و قدردانی می نمایم. عالی محمدی ادامه داد: همچنین از آقای علی رضا اکبری فعال ورزشی و کارشناس فوتبال نیز تشکر و قدردانی می نمایم.

عالی محمدی در ادامه قرار است مسافت آذربایجان شرقی به غربی را به مسافت ۱۴۰ کیلومتر طی کند.

لازم به ذکر است عالی محمدی قصد دارد به صورت آهسته پس از گذر از ۱۶ استان مرزی و در نهایت در مسجدسلیمان به ۱۵ سال تلاش ورزشی خود پایان و با ورزش حرفه ای خداحافظی کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.