• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

حسین عالی محمدی مرحله دوازدهم سفر خود را با عنوان نه به اعتیاد به پایان رساند

  • کد خبر : 60673
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
حسین عالی محمدی مرحله دوازدهم سفر خود را با عنوان نه به اعتیاد به پایان رساند

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی در ادامه سفر خود به دور ایران به شهرستان اردبیل رسید. در مرحله دوازدهم وی فاصله حدودا ۲۵۶ کیلومتری رشت به اردبیل را حدود یک هفته طی کرد. حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی از دلایل این سفر زنده نگه داشتن نام نخبگان، شهدای […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی در ادامه سفر خود به دور ایران به شهرستان اردبیل رسید. در مرحله دوازدهم وی فاصله حدودا ۲۵۶ کیلومتری رشت به اردبیل را حدود یک هفته طی کرد. حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی از دلایل این سفر زنده نگه داشتن نام نخبگان، شهدای مسجدسلیمان و پیشکسوتان ورزش است و در همین راستا دور دوازدهم را با عنوان نه به اعتیاد طی کردم.

وی گفت: همچنین ادای احترام می کنم به آقای علیرضا دهقان مدیر محترم کمپ حیات نو که سال ها در امر ترک اعتیاد جوانان  شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا، لالی، هفتکل و دیگر شهرها تلاش می کند. وی ادامه داد: علیرضا دهقان از افرادی ست که پس از ترک معتادان آن ها را رها نمی کند و با برگزاری کلاس های متعدد آموزشی در بازگشت جوانان به زندگی تلاش می کند و بارها از مسئولان کشوری نیز لوح تقدیر دریافت نموده است. امیدوارم مسئولان استان و شهرستان ایشان را در این امر بیشتر یاری نمایند. عالی محمدی گفت: همچنین برای آقای یاسر چراغی از مسئولین کمپ نیز که در بستر بیماری ست آرزوی بهبودی دارم.

لازم به ذکر است عالی محمدی قصد دارد به صورت آهسته پس از گذر از ۱۶ استان مرزی و در نهایت در مسجدسلیمان به ۱۵ سال تلاش ورزشی خود پایان و با ورزش حرفه ای خداحافظی کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.