• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 1
2

با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان
آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 60553
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

رویش زاگرس: با حضور افرازه شاهوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان چندین پروژه عمرانی در شهرستان مسجدسلیمان کلنگ زنی و افتتاح گردید. صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی چند پروژه عمرانی کلنگ زنی و افتتاح شد.  به مناسبت هفته دولت امروز با حضور معاون محترم سیاسی اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران استانی […]

رویش زاگرس: با حضور افرازه شاهوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان چندین پروژه عمرانی در شهرستان مسجدسلیمان کلنگ زنی و افتتاح گردید. صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی چند پروژه عمرانی کلنگ زنی و افتتاح شد.

 به مناسبت هفته دولت امروز با حضور معاون محترم سیاسی اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی تعدادی از پروژه ها افتتاح و کلنگ زنی شدند.  به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  بلوار دسترسی به فرودگاه مسجدسلیمان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات آلایندگی در مدت زمان ۹ ماه در دست اجرا می باشد. همچنین آئین کلنگ زنی طرح جامع فاضلاب مسجدسلیمان با حضور معاون مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۸ میلیارد تومان که ۲۰۰ میلیارد آن از محل تخصیص مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی نفت می باشد و مناطق نفتون، سی برنج، کمپ کرسنت، دره اشکفت، مال شنبه، سرکوره ها، پنج بنگله، باشگاه مرکزی و بازار چشمه علی را تحت پوشش قرار می دهد. طول این پروژه ۳۲ کیلومتر در مدت ۲۴ ماه اجرا خواهد شد.

در ادامه  پل داریوش محمدی با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات آلایندگی در مدت زمان ۶ ماه افتتاح و به بهره برداری رسید. همچنین کلنگ زنی پروژه آبرسانی به ۱۶ روستای شهر مسجدسلیمان در فاز اول با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال که قسمتی از خط انتقال آب تلبزان به بتوند و روستاهای نردبان، شاه ولی، کرایی علیا و روستاهای یکمهه را شامل می شود.

در ادامه برنامه های امروز زمین چمن مصنوعی بی بی یان با اعتباری بالغ بر ۷۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات آلایندگی در مدت زمان یک ماه به بهره برداری رسید. همچنین با حضور مدیرکل امور کتابخانه های استان خوزستان  کلنگ زنی پروژه بازسازی کتابخانه عمومی ارشاد با زیربنای ۹۰۰ متر از محل اعتبارات عمرانی استان و فاز اول زیبا سازی خیایان آزادی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات آلایندگی در مدت زمان ۶ ماه به اجرا درخواهد آمد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.