• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
0

با پشتیبانی و همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛
موکب شهرستان مسجدسلیمان در مرز چذابه مهیای خدمت به زایرین اباعبدالله الحسین(ع) می باشد

  • کد خبر : 60542
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با پشتیبانی و همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>موکب شهرستان مسجدسلیمان در مرز چذابه مهیای خدمت به زایرین اباعبدالله الحسین(ع) می باشد</span>

رویش زاگرس: موکب شهرستان مسجدسلیمان در مرز زمینی چذابه به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آماده پذیرایی و اسکان شرکت کنندگان در مراسم پرشور راهپیمایی اربعین حسینی می باشد. سرپرست تیم جهادی شهرستان مسجدسلیمان در موکب چذابه طی گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری نفت مسجدسلیمان از مساعدت های مدیرعامل شرکت بهره برداری […]

رویش زاگرس: موکب شهرستان مسجدسلیمان در مرز زمینی چذابه به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آماده پذیرایی و اسکان شرکت کنندگان در مراسم پرشور راهپیمایی اربعین حسینی می باشد. سرپرست تیم جهادی شهرستان مسجدسلیمان در موکب چذابه طی گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری نفت مسجدسلیمان از مساعدت های مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در تهیه و تأمین مصالح ساختمانی مورد نیاز احداث این موکب تقدیر و تشکر بعمل آورد و با بیان اینکه حمایت ها و پشتیبانی های شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان موجب تثبیت استقرار موکب این شهرستان شد افزود: بدون شک اگر مساعدت ها و پشتیبانی های شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان نبود راه اندازی به موقع این موکب را نظاره گر نمی شدیم.

به گزارش رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، حجت الاسلام محمد هاشم زاده ادامه داد: عملیات احداث ساختمان موکب خدمت رسان شهرستان مسجدسلیمان با عضویت ۲۵ نفر و حضور ثابت ۸ نفر از جوانان مومن و انقلابی در مدت زمان ۲ ماه انجام شد و با همت همین جوانان توانستیم یک حسینیه به متراژ ۴۳۰ مترمربع جهت اسکان و آشپزخانه طبخ غذا و سرویس های بهداشتی به متراژ ۱۱۰ مترمربع را جهت پخت غذای گرم و پذیرایی زایرین حرم اباعبدالله الحسین(ع) احداث نماییم .

وی خاطرنشان کرد: با مساعدت و پشتیبانی مدیرعامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ضمن تهیه مصالح ساختمانی مناسب جهت احداث، ۳ دستگاه کولرگازی ایستاده بمنظور سرمایش حسینیه در ایام پذیرایی از زوار تأمین و نصب شده است.

حجت الاسلام محمد هاشم زاده تصریح کرد: با تأمین مواد غذایی خشک و تجهیز آشپزخانه موکب، امکان پخت و سرو روزانه ۴۰۰۰ پُرس غذای گرم در موکب مسجدسلیمان فراهم گردیده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان نیز طی گفتگوی کوتاهی در خصوص خدمات ارایه شده به این موکب اظهار داشت: با حُسن نظر و دستور جناب آقای هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان توسط این پایگاه و با همکاری خالصانه تمامی بخش های شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان خدمات ارزنده ای در خصوص راه اندازی این موکب ارایه شده است.

محمد دسترنج افزود: طی ۲ ماه گذشته و بمنظور تسریع در روند آماده سازی موکب، تعداد ۳۷ دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین شامل: سواری-پیکاب وانت-مینی بوس – کامیونت-اتوبوس-جرثقیل و تریلر به مرز چذابه اعزام شده اند.

وی افزود : بمنظور تثبیت و دایمی سازی موکب شهرستان مسجدسلیمان در مرز چذابه، اقلام و مصالح ساختمانی مورد نیاز گروه جهادی مستقر در موکب شامل بلوک سیمانی-تیرآهن-میلگرد-تیرچه سقف-سنگ پلاک و گرانیت-کاشی و سرامیک-شن و ماسه-درب فلزی-یونولیت-ایزوگام و غیره با هزینه ای افزون بر ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تهیه و برای احداث و تکمیل موکب در اختیار گروه جهادی مستقر در منطقه قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.