• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
2

غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا به مناسبت هفته دولت در مسجدسلیمان+تصاویر

  • کد خبر : 60444
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

رویش زاگرس: به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با حضور پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان،محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران،آرش قنبری شهردار، جمعی از مدیران اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی، گلزار شهدای شهرستان مسجدسلیمان غبار روبی و عطرافشانی شد. پیمان مولایی در گفتگو […]

رویش زاگرس: به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با حضور پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان،محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران،آرش قنبری شهردار، جمعی از مدیران اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی، گلزار شهدای شهرستان مسجدسلیمان غبار روبی و عطرافشانی شد.
پیمان مولایی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بخشی از برنامه هفته دولت در مسجدسلیمان را تشریح کرد.
وی گفت: در ازای هر یک صندلی مدیر ملت ۷۲ شهید تقدیم کرده است، به همین دلیل باید پاسخگو و قدردان خون شهدا باشیم.
مولایی همچنین از افتتاح و کلنگ زنی حدود ۱۳۲ پروژه در هفته دولت در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.
وی برگزاری یادواره شهدای دولت، عیادت از خانواده شهدا و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه را از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد.
در ادامه آیین غبارروبی و عطر افشانی حاضران با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کرده و با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس تجدید میثاق دوباره کردند و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های این شهدای را گرامی داشتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.