• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
4

یک جوان در رودخانه بازفت چهارمحال و بختیاری غرق شد

  • کد خبر : 60172
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۴۶
یک جوان در رودخانه بازفت چهارمحال و بختیاری غرق شد

رویش زاگرس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: یک جوان در رودخانه بازفت شهرستان کوهرنگ غرق شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مسعود مثنوی گفت: عصر امروز تعدادی از جوانان برای شنا وارد رودخانه بازفت حوالی محله چمن‌گلی می‌شوند که ۲ نفر از آنان در آب گرفتار می‌شوند. وی افزود: با تلاش نیروهای […]

رویش زاگرس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: یک جوان در رودخانه بازفت شهرستان کوهرنگ غرق شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مسعود مثنوی گفت: عصر امروز تعدادی از جوانان برای شنا وارد رودخانه بازفت حوالی محله چمن‌گلی می‌شوند که ۲ نفر از آنان در آب گرفتار می‌شوند.
وی افزود: با تلاش نیروهای محلی و امدادگران جمعیت هلال‌احمر یکی از این افراد نجات می‌یابد و یکی دیگر از آب آزادسازی می‌شود اما تلاش‌ها برای نجات جان وی نتیجه نمی‌دهد.
مثنوی تصریح کرد: در نهایت این فرد به مرکز درمان‌بستر بازفت منتقل می‌شود اما تلاش پزشک مرکز هم برای احیای وی ناموفق بوده است.
بخشدار بازفت نیز با تایید این خبر گفت: بخش بازفت شهرستان کوهرنگ از مناطق گردشگرپذبر کشور و چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.
امرالله قاسمی تاکید کرد: با توجه به گرمای هوا و مطلوب بودن شرایط آب و هوایی بخش بازفت شهرستان کوهرنگ حضور مسافران از مناطق مختلف کشور به‌ویژه خوزستان در این بخش بسیار بالا است.
وی افزود: به‌همین منظور با توجه به وحشی بودن آب رودخانه بازفت شهرستان کوهرنگ و نداشتن شناخت مسافران با این رودخانه درخواست می‌شود تا گردشگران از وارد شدن به آب رودخانه خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.