• امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
کل اخبار 11792اخبار امروز : 2
2

به مناسبت هفته ملی مهارت
دیدار رئیس مرکز فنی و حرفه ای به همراه جمعی از کارکنان بخش خصوصی و مراکز دولتی با امام جمعه مسجدسلیمان

  • کد خبر : 60130
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به مناسبت هفته ملی مهارت</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دیدار رئیس مرکز فنی و حرفه ای به همراه جمعی از کارکنان بخش خصوصی و مراکز دولتی با امام جمعه مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: به مناسبت هفته ملی مهارت رئیس مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان به همراه جمعی از کارکنان بخش خصوصی و مراکز بخش دولتی با حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این دیدار توران کیارسی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مسجدسلیمان […]

رویش زاگرس: به مناسبت هفته ملی مهارت رئیس مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان به همراه جمعی از کارکنان بخش خصوصی و مراکز بخش دولتی با حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این دیدار توران کیارسی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مسجدسلیمان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مرکز در حوزه های مختلف و اجرای دوره های آموزشی در خصوص گروههای هدف و گسترش کارگاههای سیار شهری، روستایی و عشایر همچنین تقویت آموزش ها در محلات کم برخوردار و افراد آسیب دیده اجتماعی توضیحاتی ارائه داد. کیارسی خواهان حمایت ادارات، سازمان ها و شرکت ها خواست از محل مسئولیت های اجتماعی جهت تقویت کارگاههای آموزشی گردید.
حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان نیز ضمن تبریک هفته ملی مهارت خواهان نیازسنجی و تقویت آموزش های فنی و حرفه ای و فرهنگ مهارت آموزی جهت تقویت بازار کار در سطح شهرستان گردید.
سید احمدی گفت: ارتقای بهره وری و افزایش کیفیت در تولید، با نیروی انسانی ماهر و کارآزموده محقق می شود که سازمان فنی و حرفه ای در این خصوص رسالت سنگینی بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.