• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
4

امیر قاسمی منجزی قهرمان مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در مجارستان شد

  • کد خبر : 59939
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۱۹
امیر قاسمی منجزی قهرمان مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در مجارستان شد

رویش زاگرس: مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در مجارستان با کسب مدال طلای امیر قاسمی‌منجزی فرنگی‌کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام امره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و در پایان […]

رویش زاگرس: مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در مجارستان با کسب مدال طلای امیر قاسمی‌منجزی فرنگی‌کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام امره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و در پایان تیم ایران به ۲ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز دست یافت.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز امیر قاسمی‌منجزی و علی‌اکبر یوسفی نماینده ایران بودند که تا مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در این مرحله منجزی با غلبه بر یوسفی به فینال رقابت‌ها رسید. علی‌اکبر یوسفی در دیدار رده‌بندی با نتیجه سه بر صفر بر داریوز ویتک از مجارستان غلبه کرد و بر سکوی سوم مشترک ایستاد.
در دیدار نهایی وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز امیر قاسمی منجزی با نتیجه سه بر یک بکا کاندلاکی از آذربایجان را شکست داد و بر سکوی نخست تکیه زد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود .واقعا دمش گرم . با تلاش و کوشش خودش و سعی و زحمت تونسته موفق بشه ، حالا تصور کنید اگر مثل آقای …عضو شورای شهر تهران ، یا مثل آقای … که در ظاهرخودش رو خیلی …نشون می ده، یا مثل همین اعضای تیم ملی فوتبال که چندصدعدد سکه امامی + مجوز ورود آخرین مدل از بهترین خودروهای روز جهان جایزه گرفتند، اگر مثل این ها حامی و پشتیبان های رده بالایی می داشت ، چه قدر می توانست موفق باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.