• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 2
3

جایزه ویژه هیئت داوران هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان به رهام اشکش کارگردان فیلم منداو رسید

  • کد خبر : 59905
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
جایزه ویژه هیئت داوران هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان به رهام اشکش کارگردان فیلم منداو رسید

رویش زاگرس: جایزه ویژه هیئت داوران هفتمین جشنواره فیلم خوزستان به رهام اشکش کارگردان فیلم منداو رسید.به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این جشنواره بیش از ۲۵۰ اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان در بخش‌های مختلف رسید. از ۴۷ اثر منتخب ۳۲ اثر داستانی، ۱۳ اثر مستند، ۷ اثر تجربی و ۴ […]

رویش زاگرس: جایزه ویژه هیئت داوران هفتمین جشنواره فیلم خوزستان به رهام اشکش کارگردان فیلم منداو رسید.به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این جشنواره بیش از ۲۵۰ اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان در بخش‌های مختلف رسید. از ۴۷ اثر منتخب ۳۲ اثر داستانی، ۱۳ اثر مستند، ۷ اثر تجربی و ۴ اثر در حوزه پویانمایی در بخش رقابتی هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان شرکت داشتند.

فیلم داستانی منداو به نویسندگی و کارگردانی رهام اشکش که پیش از این به جشنواره های مختلف خارجی نیز راه یافته بود موفق شد جایزه ویژه هیات داوران هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان را به خود اختصاص دهد.

فیلم داستانی کوتاه منداو در مورد کودکی است که برای تهیه آب به نقاط مختلف شهر(مسجدسلیمان) می‌رود، و در این مسیر با مشکلاتی مواجه می‌شود. لازم به ذکر است این فیلم پیش از این منتخب بخش مسابقه فستیوال earls court انگلستان، جشنواره تصویر سال و جشنواره محیط ‌زیستی پاک‌کن نیز بوده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.