• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

به همت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و با هزینه ای بالغ بر 152 میلیارد ریال؛
بهسازی و مرمت مصلی نماز جمعه شهرستان مسجدسلیمان در حال انجام است

  • کد خبر : 59854
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۱۹

  رویش زاگرس: عملیات مرمت و بهسازی مصلی نماز جمعه شهرستان مسجدسلیمان به همت مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و با برآورد هزینه ای بالغ بر ۱۵۲ میلیارد ریال در حال انجام است. این اقدام با درخواست دفتر امام جمعه و موافقت مهندس علیرضا هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری […]

 
رویش زاگرس: عملیات مرمت و بهسازی مصلی نماز جمعه شهرستان مسجدسلیمان به همت مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و با برآورد هزینه ای بالغ بر ۱۵۲ میلیارد ریال در حال انجام است.

این اقدام با درخواست دفتر امام جمعه و موافقت مهندس علیرضا هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت توسط مدیریت مهندسی و ساختمان در حال انجام است.   

به گزارش رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این اقدام سقف کاذب مصلی نماز جمعه به مساحت ۳۴۰۰ مترمربع که به علل مختلف، نا ایمن و دچار فرسایش و ریزش گشته بود جمع آوری و پس از ایمن سازی، سقف کاذب جدید فلزی با کیفیت مطلوب در حال اجرا می باشد .   

در ادامه این خدمت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و گسترش فرهنگ نمازخوانی صورت می گیرد، در بخش اداری به متراژ ۴۰۰ مترمربع و فرهنگی نیز به متراژ ۴۰۰ مترمربع در مجموع ۸۰۰ مترمربع با استفاده از سازه سبک در فضای داخلی مصلی طراحی و در حال اجرا می باشد . ضمن آنکه انجام سیستم سرمایشی این مجتمع مذهبی نیز در برنامه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار دارد.

لازم به ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با هدف افزایش خدمات ارایه شده توسط دولت محترم به شهروندان و افزایش سطح رضایت مندی عمومی از دولت در سال ۱۴۰۱ در قالب خدمات با معادل ریالی ۲۸۳ میلیارد ریال در حوزه مسئولیت های اجتماعی هزینه غیرمستقیم صرف نموده است . ارایه این خدمات در حالیست که این شرکت عوارض قانونی خویش بابت ارزش افزوده،آلایندگی، عملکرد،نوسازی و ماشین آلات را بصورت منظم و مدون به مبادی مربوطه پرداخت می نماید .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.