• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
کل اخبار 11816اخبار امروز : 1
2

جان و مال مردم قربانی ناکارآمدی مسئولان
یک کشته و ۹ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای مرگبار در جاده مرگ مسجدسلیمان به اهواز

  • کد خبر : 58725
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>جان و مال مردم قربانی ناکارآمدی مسئولان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>یک کشته و ۹ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای مرگبار در جاده مرگ مسجدسلیمان به اهواز</span>

رویش زاگرس: تصادف زنجیره ای در جاده مرگ محور مسجدسلیمان – اهواز یک نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای پنج خودروی سمند و پژو که ساعت ۲۱:۰۰ شب گذشته (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در محور اهواز – مسجدسلیمان رخ داد، یک نفر کشته و ۹ […]

رویش زاگرس: تصادف زنجیره ای در جاده مرگ محور مسجدسلیمان – اهواز یک نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای پنج خودروی سمند و پژو که ساعت ۲۱:۰۰ شب گذشته (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در محور اهواز – مسجدسلیمان رخ داد، یک نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شد.

در پی این حادثه  دو نفر توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان و هفت نفر به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر انتقال یافتند.

سال‌ها است که تردد در «جاده مرگ» مسجدسلیمان- اهواز برای بسیاری از مردم مانند سفر به قربانگاه است، وضعیت نامناسب و غیراستاندارد این محور جاده‌ای تاکنون بسیاری از خانواده‌ها را داغدار کرده با این وجود جان و مال مردم همچنان قربانی کمبودها و ناکارآمدی مسئولان است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.