• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11778اخبار امروز : 1
3

از فرهنگیان مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در اندیکا تقدیر شد

  • کد خبر : 58695
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

رویش زاگرس: از فرهنگیان مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در اندیکا تقدیر و تجلیل شد.  به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس طی مراسمی حجت الاسلام و المسلمین حامد جلیلی ثابت ریاست اداره تبلیغات اسلامی اندیکا از فرهنگیان مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی اندیکا با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد. […]

رویش زاگرس: از فرهنگیان مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در اندیکا تقدیر و تجلیل شد.  به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس طی مراسمی حجت الاسلام و المسلمین حامد جلیلی ثابت ریاست اداره تبلیغات اسلامی اندیکا از فرهنگیان مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی اندیکا با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.
حجت الاسلام جلیلی ثابت مسئول اداره تبلیغات اسلامی اندیکا در جمع معلمین این مدارس گفت: معلمی شغل انبیاست و چیزی که باید برای دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد الگو بودن معلم و استاد برای دانش آموزان هست و اگر معلمی بتواند همه جوانب تربیتی را در زندگی و در مدرسه پیاده کند قطعا دانش آموزان از آن الگو برداری خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اندیکا افزود: نمونه های مدل تربیتی و اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام خمینی( ره) هستند. درصورتی که به تربیت اسلامی توجه جدی شود بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه کنونی وجود نداشت.

جلیلی ثابت خاطر نشان کرد:همه انبیاء برای تربیت بشر مبعوث شده بودند و می خواستند جنبه طغیانی انسان کنترل شود کما این که در غرب شاهد انواع لجن کاری ها بنام انسانیت هستیم درحالی که مرتبه و منزلت انسان را پایین آورده اند.
در پایان جلسه از زحمات مدیران مدارس صدرا اندیکا و معلمین این مدارس توسط حجت الاسلام و المسلمین حامد جلیلی ثابت تقدیر و تجلیل شد.

لازم به ذکر است مدارس صدرا در کشور وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی هستند و علاوه بر مباحث آموزشی مباحث فرهنگی نیز پیگیری میشود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.