• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 2
2

امام جمعه مسجدسلیمان:
یکی از مهمترین کارها جهت مهار تورم حمایت از تولید داخلی است/ همه دستگاهها برای تحقق شعار سال تلاش کنند/ مردم مسجدسلیمان از فرماندار و شهردار جدید به عنوان فرزندان بومی انتظار بیشتری دارند

  • کد خبر : 58198
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷

رویش زاگرس: حجت الاسلام سیداحمدی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن توصیه به تقوا و دوری از گناهان، تقوای الهی را از جمله اهداف روزه داری در ماه مبارک رمضان بر شمردند و ابراز امیدواری کردند در این ماه، تقوا را در رفتار، گفتار، احساسات و اندیشه های خود حاکم […]

رویش زاگرس: حجت الاسلام سیداحمدی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن توصیه به تقوا و دوری از گناهان، تقوای الهی را از جمله اهداف روزه داری در ماه مبارک رمضان بر شمردند و ابراز امیدواری کردند در این ماه، تقوا را در رفتار، گفتار، احساسات و اندیشه های خود حاکم کنیم.
سید احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام سال مهار تورم و رونق تولید گفت: یکی از مهمترین کارها برای مهار تورم، حمایت از تولید داخلی است. وی ادامه داد:
همه دستگاه‌های دولتی باید در عمل برای تحقق شعار سال تلاش کنند تا سال شیرینی را برای مردم رقم بزنند.
خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت رعایت حرمت ماه رمضان در روز طبیعت تاکید کرد و گفت: همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان نباید باعث شود حرمت این ماه مبارک نادیده گرفته شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی در بخش بعدی سخنان خود در ارتباط با
رعایت حجاب و عفاف گفت: حجاب باعث پیشگیری از بروز ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه و حفظ امنیت می‌شود. وی حجاب را سبب شکل گیری فرهنگ عفت و حیا در جامعه عنوان و بیان کرد: عفاف و حجاب موجب ایجاد طهارت قلبی در جامعه می‌شود. وی ادامه داد: مردم بی حجابی و بد حجابی را تحمل نمی کنند. همه ما مکلف هستیم از آمرین به معروف حمایت کنیم خصوصا دستگاه قضا و نیروی انتظامی که باید از این عزیزان حمایت نمایند. البته توصیه ما این است امر به معروف و نهی از منکر باید در کمال ارامش صورت بگیرد.
حجت الاسلام سیداحمدی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تبریک به فرماندار و شهردار جدید مسجدسلیمان گفت: مردم از شما به عنوان مدیران بومی انتظار بیشتری دارند. مردم می دانند حل مشکلات شهرستان در مدت زمان کوتاه میسر نیست اما انتظار دارند در مسیر حل مشکلات بصورت محسوس و عملی قدم برداشته شود خصوصا در بحث زیرساخت ها تا ان شالله شاهد مسجدسلیمانی آباد باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.