• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

کاشت ۴۰ اصله نهال در مسجدسلیمان به مناسبت گرامی داشت روز شهدا

  • کد خبر : 57899
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کاشت ۴۰ اصله نهال در مسجدسلیمان به مناسبت گرامی داشت روز شهدا

رویش زاگرس: به مناسبت هفته درختکاری و گرامی داشت روز شهدا و با حضور جمعی از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، تشکل های مردم نهاد محیط زیستی، ادارات محیط زیست و منابع طبیعی، باشگاه کوهنوردی آزادگان، پایگاه کارخانه تانکسازی ، ۴۰ اصله نهال در محدوده کارخانه تانکسازی کاشته شد. محمدشهبازی بندانی مدیر انجمن طلوع […]

رویش زاگرس: به مناسبت هفته درختکاری و گرامی داشت روز شهدا و با حضور جمعی از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، تشکل های مردم نهاد محیط زیستی، ادارات محیط زیست و منابع طبیعی، باشگاه کوهنوردی آزادگان، پایگاه کارخانه تانکسازی ، ۴۰ اصله نهال در محدوده کارخانه تانکسازی کاشته شد.

محمدشهبازی بندانی مدیر انجمن طلوع سبز مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اشاره به این که هفته منابع طبیعی و درختکاری فرصت خوبی برای قدردانی از تمامی فعالان سخت‌کوشی است که سالانه برای ایجاد فضای سبز و حفظ منابع موجود می‌کوشند گفت: کاشت نهال و حفاظت از منابع طبیعی با اهمیت است و در این راستا همه دستگاههای ذیربط می بایست برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی تلاش کنند.

شهبازی با اشاره به این که انتظار می رود مردم و تشکل‌های فرهنگی و مردم نهاد برای حفظ منابع طبیعی و نهال‌های موجود و درختان بیش از گذشته به اداره منابع طبیعی و محیط زیست کمک کنند،اظهار داشت: اگر چه کاشت نهال بسیار مهم است اما مهمتر حفظ و فرهنگ‌سازی آن در جامعه میان نسل جوان امروزی است .

وی در پایان افزود: هدف از اجرای این برنامه را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس و ترویج فرهنگ درختکاری اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.