• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
2

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 57457
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

رویش زاگرس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از آحاد مردم شهید پرور شهرستان مسجدسلیمان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، داریوش رضایی گفت: ۲۲ بهمن روز ایستادگی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و بیعت دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان حضرت امام خمینی (ره) و تجدید […]

رویش زاگرس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از آحاد مردم شهید پرور شهرستان مسجدسلیمان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، داریوش رضایی گفت: ۲۲ بهمن روز ایستادگی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و بیعت دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان حضرت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و بانگ رسای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: از همه فرزندان دیار یک هزار شهید شهرستان مسجدسلیمان دعوت می کنم تا بار دیگر با حضور حماسی، و آمیخته با بصیرت خود در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن اقتدار خویش را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلند بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی «رحمت لله علیه»، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.

رضایی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن روز شنبه از ساعت ده و سی دقیقه از سه راه همافران تا مصلی نماز جمعه ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است سخنران این مراسم حجت الاسلام مهدی دانشمند می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.