• امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
کل اخبار 11790اخبار امروز : 0
1

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا خبر داد:
کشف مزرعه کشت خشخاش خوزستان در اندیکا

  • کد خبر : 54154
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۵۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا خبر داد: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>کشف مزرعه کشت خشخاش خوزستان در اندیکا</span>

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا از کشف یک قطعه زمین زیر کشت خشخاش در این شهرستان خبر داد. به گزارش رویش زاگرس، علی زلقی امشب(جمعه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۱) در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاع های رسیده از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اندیکا مبنی […]

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا از کشف یک قطعه زمین زیر کشت خشخاش در این شهرستان خبر داد. به گزارش رویش زاگرس، علی زلقی امشب(جمعه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۱) در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاع های رسیده از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اندیکا مبنی بر کشت خشخاش، دستور قضایی برای پیگیری موضوع صادر شد.

او گفت: در بازرسی از محل اعلام شده مشخص شد که موضوع صحت داشته و هزار گرز خشخاش در این زمین کشت شده بود که جمع‌آوری و تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا در پایان افزود: دستورهای قضایی برای شناسایی عوامل کشت این زمین صادر شده است.

لازم به ذکر است که ظهر امروز نیز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان از کشف و امحاء مزرعه ۵۰۰ متری خشخاش در یکی از مناطق سخت گذر این شهرستان خبر داده بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.