• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستبند پلیس بر دستان سارق اموال کتابخانه عمومی در شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 53799
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستبند پلیس بر دستان سارق اموال کتابخانه عمومی در شهرستان مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارق اموال کتابخانه عمومی واقع در یکی از مناطق شهرستان و کشف ۴ فقره سرقت منزل در “مسجدسلیمان” خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حمیدرضا بهاروند” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه از یکی از کتابخانه عمومی […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارق اموال کتابخانه عمومی واقع در یکی از مناطق شهرستان و کشف ۴ فقره سرقت منزل در “مسجدسلیمان” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حمیدرضا بهاروند” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه از یکی از کتابخانه عمومی شهرستان” مسجدسلیمان ” سرقت اموال کتابخانه صورت پذیرفته ، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی سارق مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ بهاروند تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از مواجهه با ادله پلیس و بازسازی صحنه سرقت، به بزه انتسابی و ۴ فقره سرقت از منزل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد افزود: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.