• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
2

مادر شهید غلامرضا آسترکی به فرزند شهیدش پیوست

  • کد خبر : 53680
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
مادر شهید غلامرضا آسترکی به فرزند شهیدش پیوست

رویش زاگرس: مادر شهید غلامرضا آسترکی درگذشت. مرحومه بیگم فریدونی در سن ۸۴سالگی بر اثر سکته مغزی به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس جانباز شهید غلامرضا استرکی متولد ۴۸/۱/۳ می باشد. وی در تاریخ ۶۴/۸/۱۱ پس از تک دشمن در جزیره مینو اروندکنار از ناحیه گردن قطع نخاع و در آسایشگاه […]

رویش زاگرس: مادر شهید غلامرضا آسترکی درگذشت. مرحومه بیگم فریدونی در سن ۸۴سالگی بر اثر سکته مغزی به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس جانباز شهید غلامرضا استرکی متولد ۴۸/۱/۳ می باشد. وی در تاریخ ۶۴/۸/۱۱ پس از تک دشمن در جزیره مینو اروندکنار از ناحیه گردن قطع نخاع و در آسایشگاه امام خمینی(ره) بستری شد. وی پس از ۱۹سال تحمل درد و رنج بستر، با استقامتی مثال زدنی در تاریخ۸۳/۲/۲۹در آسایشگاه امام به شهادت رسید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس همزمان با تشیع پیکر پاکش دختری که در انتظار تولدش بود به دنیا آمد و در همین راستا شهرداری تهران یکی از معروف ترین خیابان های پونک در غرب تهران را به نام ایشان نامگذاری کرد.
علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی درگذشت مادر شهید غلامرضا آسترکی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید غلامرضا آسترکی

سلامٌ علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «بیگم فریدونی» مادر گرامی شهید معزز «غلامرضا آسترکی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدای والامقام ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت این اسوه‌ ی جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. به یقین از دست دادن مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزند عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند، بسیار غم‌انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.