• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل اخبار 12169اخبار امروز : 1
11

برگزاری مراسم تکریم یاد شهدا در دهه مبارکه فجر
مراسم غبار روبی قبر شهید داریوش محمدی اولین شهید انقلاب اسلامی مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 53057
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>برگزاری مراسم تکریم یاد شهدا در دهه مبارکه فجر</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مراسم غبار روبی قبر شهید داریوش محمدی اولین شهید انقلاب اسلامی مسجدسلیمان برگزار شد</span>

رویش زاگرس: مراسم غبار روبی قبر شهید داریوش محمدی اولین شهید انقلاب اسلامی مسجدسلیمان؛ تکریم از خانواده شهید و ادای احترام به پدر شهید محمدی ، شادروان عبدالعلی محمدی که از پیشکستوتان و ورزشکاران ورزش باستانی بود ، برگزار گردید. در این مراسم که به همت هیات ورزشهای همگانی ، با همکاری اداره ورزش و […]

رویش زاگرس: مراسم غبار روبی قبر شهید داریوش محمدی اولین شهید انقلاب اسلامی مسجدسلیمان؛ تکریم از خانواده شهید و ادای احترام به پدر شهید محمدی ، شادروان عبدالعلی محمدی که از پیشکستوتان و ورزشکاران ورزش باستانی بود ، برگزار گردید.
در این مراسم که به همت هیات ورزشهای همگانی ، با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات ورزش های زور خانه ای با حضور جمعی از پیسکستوتان، ورزشکاران ، مربیان ، باشگاه داران، روسای هیات های ورزشی و کمیته های ورزشی شهرستان برگزار گردید آقایان: شهروز بهامریان سرپرست اداره ورزش وجوانان، حاجی پور وشهنی از پیشکسوتان ورزشی شهرستان به ایراد سخن پرداختند .
پس از ان هیات ورزش های زورخانه ای و باستانی کاران این هیات ، با حضور سید علی اکبر عسکری رئیس هیات ورزشهای زور خانه ای ( باستانی) ، آقایان تونی و شهنی به همراه نوای ضرب و صدای گرم مرشد علی اکبری به انجام حرکات ورزشی پرداختند. در پایان از خانواده شهید داریوش محمدی تکریم به عمل آمد و حاضرین با نثار دسته گل هایی به همراه قرائت فاتحه یاد و خاطره شهید داریوش محمدی و پدر فقیدشان زنده یاد عبدالعلی محمدی را گرامی داشتند ‌.
این مراسم با اجرای بیژن مکوندی مجری توانمند شهرستان و از اعضای هیئت ورزش های همگانی انجام شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.