• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
کل اخبار 11788اخبار امروز : 0
1

بخش حتی در لالی صاحب كتابخانه می‌شود

  • کد خبر : 5184
  • ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار شهرستان لالی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید این شهرستان از ساخت کتابخانه در بخش “حتی” از توابع اين شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از ايسنا خسرو کیانی، فرماندار و ريیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان لالی، در جلسه انجمن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار شهرستان لالی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید این شهرستان از ساخت کتابخانه در بخش “حتی” از توابع اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از ايسنا خسرو کیانی، فرماندار و ريیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان لالی، در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه شهرستان لالی گفت: از محل اعتبارات مناطق محروم اعتباری جهت ساخت کتابخانه عمومی در بخش حتی از شهرستان لالی که از مناطق محروم شهرستان می‌باشد در نظر گرفته‌ایم و برای این کار اختصاص یافته است.

وی افزود: زمین اختصاص داده شده برای ساخت کتابخانه بخش حتی 300 مترمربع می‌باشد که عملیات ساخت آن به زودی آغاز خواهد شد.

کیانی گفت: از طریق اهالی منطقه حتی شهرستان لالی و بخشداری حتی در حال پیگیری جهت واگذاری زمین هستیم که اگر مراحل قانونی آن انجام و زمین مورد نظر واگذار شود احداث کتابخانه به سرعت آغاز خواهد شد.

ريیس انجمن کتابخانه‌های عمومی لالی در ادامه انتخاب انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان لالی  را به عنوان انجمن نمونه در سطح استان در هفته کتاب تبریک گفت و آن را نشان از تلاش و کوشش شبانه روزی مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این حوزه و همکاری و تعامل بسیار خوب با کتابخانه‌های عمومی دانست.

فرماندار لالی خاطرنشان كرد: شهرستان لالی هم‌اكنون دارای سه باب کتابخانه نهادی  و تعداد 3257 نفر عضو می‌باشد که نیاز است بستری مناسب برای توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی در بخش‌های دیگر شهرستان به خصوص مناطق محروم ایجاد شود. این کار نیازمند همت جمعی مسؤولان شهرستان و کمک مردم این منطقه با وحدت و همدلی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص مطالعه و کتابخوانی است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.