• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
کل اخبار 11788اخبار امروز : 0
2

دکتر امیدوار رضايی نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری شد

  • کد خبر : 5119
  • ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۳

 با حکمی از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر امیدوار رضائی به عنوان نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری منصوب شد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حکمی از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر امیدوار رضائی به عنوان نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد […]

 با حکمی از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر امیدوار رضائی به عنوان نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حکمی از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر امیدوار رضائی به عنوان نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در حکم دکتر  میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

جناب آقای دکتر امیدوار رضایی

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و به استناد بند 1 ماده 1 مصوبه جلسه شماره 721 مورخ 91/8/2 شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم جنابعالی به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب در هیات امنای استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری منصوب می شوید.

انتظار دارد در راستای پیشرفت همه جانبه واحدهای دانشگاهی استان های مذکور با تدوین برنامه های اجرایی و در چارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و وظایف و اختیارات هیات امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام لازم را معمول فرمایید.

امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت، امانتداری و قانونمندی که در جنابعالی سراغ دارم، در انجام وظایف محوله موفق باشید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 27در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 27
  1. براي ايشان آرزوي موفقيت و سربلندي را از خداوند منان خواستارم

  2. اگر چه این سمتها (نماینده دانشگاه در دو استان ، معاون قوانین مجلس و مشاور وزیر بودن ) برای ایشان بسیار کوچک و لیاقت ایشان خیلی بیشتر از این سمتهاست   با اینحال چون هدف وی خدمت است  امیدوارم همواره در سنگر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم موفق و پیروز باشند 

  3. دانشمند فرزانه افتخار زاگرس نشینان و فرزند سرافراز مسجدسلیمان جناب پروفسور امیدوار رضایی ضمن سلام و تبریک خدمت شما و همشهریان عزیز، موفق و سربلند باشید.

  4. امیدوارجان تو افتخار هفت وچاری،ایل غیور به تو میبالدو مینازد.

  5. جناب آقای پرفسور امیدوار رضایی ، من بعنوان یک بختیاری و یک مسجدسلیمانی به شما و دکتر محسن رضایی فخر میکنم ، میدانم چه اندازه دغدغه مسجدسلیمان را داشته ای و بدون تبلیغات و بی سر و صدا از هیچ کوششی برای این شهر دریغ نکردی  و میدانم بعنوان یکی از بهترین  متخصصین جراحی مغز و اعصاب و بعنوان کسی که بلحاظ ارتباطات دولتی و حکومتی این امکان برایت وجود داشت که با تاسیس یک بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب در پایتخت به یکی از ثروتمندان مملکت مبدل شوی اما بخاطر خدمت به مسجدسلیمان و محرومان شهر از مال و ثروت گذشتی و جوانی خود را در سنگر مجلس سپری کردی و خون دلها خوردی و سخن دشمنان را بجان خریدی اما از آرمانهایت عدول نکردی ، سالها شاهد بودم  در برابر تهمت های ناروا فقط لبخندی زدی و همیشه همه را با قلب بزرگت میبخشیدی تا ما باور کنیم که تو چقدر بزرگواری ، امیدوار هستم که در سنگر جدید هم کمافی السابق در جهت ارتقاء دانش و علم شهر هر آنچه میتوانی انجام دهید و برایت از خداوند بزرگ طلب سلامتی و موفقیت دارم

  6. 16 سال كه برا مسجدسليمان كاري نكرد اميدوارم حداقل توي اين كار جديد موفق باشد.

  7. مبارک باشد انشاء ا… و این مهم را نیز باید به فال نیک گرفت

    برادران رضایی از رجال و مفاخر کشور عزیزمان بوده و برایشان آرزوی بهترینها را داریم.

    ایل بختیاری به داشتن چنین بزرگانی به خود می بالد

  8. فرزند خلف ایران اسلامی،اندیشمند فرزانه جناب دکتر امیدوار رضایی،بر شما و همه بختیاریی ها مبارک باد. تو ستین هفت وچهاری، دکتر امید وار رضایی که به عالم سر دیاری، پا بنه به سر نوشتم افتخار بختیاریی،آقای قاسمی با دید ی بازتر بنگرید.

  9. آقا داريوش خودمون رو فريب ندهيم. آقاي رضايي 50 سال مسجدسليمان را به عقب راند. 16 سال نماينده بود چه كار كرد. انصافا چند بار اومد و مستقيم با مردم روبرو شد و حرف زد. البت هبرا بعضي ه ا خوب بود اما برا مردم !!! الان هم مباركش باشد اين پست هم سر بقيه 50 پستي كه از قبل داشته كه يقينا به خاطر لياقتش بوده اما برا نمايندگي ديگه كافيه ايشون توي 16 سال امتحانش رو پس داده.

  10. دکتر رضایی …..16سال در کسوت نماینده گی کاری برای مردم فهیم ومتوقع مسجدسلیمان انجام ندادید …….حداقل در این پست جدید به درد دانشجویان و دانشگاهیان بخورید که لااقل پیش …….. و وجدانتان راحت باشید

  11. استاد گرامي و دانشمند مكرم جناب مستطاب دكتر اميدوار رضايي(حفظ الله) معاونت محترم قوانين مجلس شوراي اسلامي،ضمن سلام و آرزوي توفيق، اين سمت مهم را خدمت شما تبريك عرض مينمايم،

  12. در برابر پروردگار هم انشا الله بتوانيد پاسخگوي اين همه اجهاف خويشتان را بدهيد. دكتر رضايي هم كم و كاستي هاي داشت همانند همه انسانها،معصوم كه نيستيم. افتخار قوم زاگرس دكتر اميدوار رضايي ضمن عرض ادب ،خدمتتان تبريك عرض نموده،موفق باشيد.

  13. آقاي قاسمي و آقاي بابايي شما بچه مسجدسليماني جليلي و رضايي بچه شهرمونه نبايد طرفداري بگيريم هر كدوم از اونا به نوبه خودش و توانشان كاري انجام ميدن شما اون بالا ننشستين كه بدونين چه به چيه لطفا در حد سواد و اندازه خودتون صحبت بشه دكتر رضايي كار به اندازه خودش انجام داده اگه بخواي لبست مي كنم برات

  14. اونایی که میگن 16 سال کاری نکرد…..چطور راحت همینطور حرف می زنید، معلومه شما تو عمرتون یک کلام کتاب….نخوندیدنه و هرکسی که یه حرفی زده شما هم میاین همین رو میزنید!!
    اگه از خدا نمی ترسید حداقل بخاطر انسان بودنمون کمی معرفت بخرج دهیم…..
    منم نمیگم عالی بود ولی در حد توانش بد نبود، بابا میسلیمانخیلی بدبختی داره با 4تا فلکه درست کردن و آسفالت کردن درست نمیشه!!!………….(تایید کن مرسی)

  15. کسانیکه بدگویی میکنند  خداوند به راه راست هدایتشان کند و امیدوارم از از آندسته افرادی نباشند که در دوران نمایندگی ایشان انتظاراتی داشتند!! و برآورده نشد!!

  16. دکتر رضائی عزیز این مسئولیت جدید را به شما تبریک می گویم انشالله از این موقعیت برای رشد فرزندان بختیاری در دانشگاه های استان خوزستان وچارمحال وبختیاری به نحو احسنت استفاده شود.

  17. شخصیت برجسته علمی کشور،دانشمند معظم دکتر امیدوار رضایی معاون محترم قوانین قوه مقننه، این انتصاب را خدمت آنجناب وعموم ملت عزیز ایران خاصه زاگرس نشینان سلحشور تبریک عرض مینمایم. جناب آقای رضایی ما شما را متخلق به اخلاق پسندیده میدانیم،جنابعالی هم این بد اخلاقی ها و نامهربانی ها را به حضرت حق وا گذار کنید. موفق و سربلند باشید همچون زرد کوه.

  18. برادران عزيز
    هر كسي حق انتقاد داره
    چرا همش نوشتين به خدا وپيغمبر واگذار شدين
    جنبه داشته باشين
    خوب راست ميگن اگه كار كرده بود كه الان وضعمون اين نبود
    جناب آقاي رضايي خيلي مشغله دارند از اول هم خيلي مسوليت داشتن
    بخاطر همين به مهمترين مسوليتش نتوانست بپردازد

    آقا نتونست زور كه نيست
    جنبه داشته باشيد و بگيد نميتونيم نتونست

  19. با سلام
    چند تا سوال…..
    توی 16 سال نمایندگی دکتر رضایی که 6سال آخرش اوج فروش نفت بود،چه اتفاقی مثبتی برای این شهر افتاد؟
    دکتر محسن رضایی تا حالا برای چندتا بختیاری و مسجدسلیمانی کار کرده،چند نفر نیرو به این نظام تزریق کرده؟
    آقا محسن فقط نزدیک انتخابات كه ميشه مي یاد و با استفاده از حس بختیاری بودن این مردم، رای اونها رو به سمت خودش منحرف مي کنه و جالب اینه که هیچوقت هم در نمیاد و ….

  20. تبریک به دکتر رضایی عزیز

    حالا انتظار داریم برای دانشگاه آزاد مسجدسلیمان رشته های مختلف مورد نیاز منطقه را بیاورند و همچنین در جذب هیات علمی و اساتید مجرب و بودجه های مورد نیاز کمک نمایند.

  21. سور نا جان سلام،ما هم با انتقاد مشكلي نداريم،اما اين كه هيچ شمرده شوند را انتقاد ميدانيد يا بي انصافي؟و منش دكتر اميدوار كه داراي شعور سياسي بالا است موجب شده عده اي سر از خود ياوه گويي كنند.جناب فرهنگي برشما هم سلام و خود ميداني از سر چه چيزي اين حرف را به سردار زده اي.

  22. این همه براشون سخت بود که نمیتو نن ببینند موفقیت های پی در پی دکتر امیدوار را. که به بنر های تبریک همشهریان(دانشجو یان،خانواده شهداو…) خطاب به آقای رضایی حمله کرده اند و آنها را از بین بردند.

  23. آقا یا خانم misچرا خلط مطلب میکنی بقول معروف آنچه عیان است چه حاجت به بیان است ما میگیم اخوان رضایی کاری نکرده اندشما میگید کتاب نخوندید بابا جان مردم هم میبینند هم میفهمند……..خدا مارا به راه راست هدایت کنه که کور کورانه هرچیز را به…….نیاریم

  24. سورنا واقعا بی انصافی است ویک فرهنگی خودتان میدانید که اجهاف میکنید. آقای دکتر امیدوار تبریک میگویم موفق باشید افتخار ایران اسلامی. آنقدر از این موفقیت دیگر برای دکتر رضایی داغ کرده بودند عده ای که به بنرهای تبریک حمله کرده اند و از بین برده اند انها را،چند کامنت دیگر در این رابطه دیده بودم که به کلی از بین رفتن در این سایت.

  25. چه خوش باشد که بعد از انتظاری به امیدی رسد امیدواری جناب آقای پرفسور دکتر امیدوار رضایی با سلام و عرض ادب

    صمیمانه انتصاب شایسته حضرتعالی را
    به عنوان نماینده تام الاختیار استان خوزستان و چهارمحال بختیاری تبریک عرض می نمایم و بهترین آرزوها را برای شما ارجمند گرانمایه از خداواند منان خواستارم

    . من التوفیق

  26. واقعا به خود می بالیم.جناب پرفسور رضایی تبریک.خیلی خوشحال شدیم ،امیدوارم سربلند و پیروز باشید

  27. به نام خدا

    این سمت را به جناب پرفسور رضایی تبریک عرض میکنیم .امیدواریم با نگرش مثبت ایشان جامعه علمی کشور رشد چشمگیری داشته باشد.انشاءاله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.