• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

نفت مسجدسلیمان دو بازیکن جدید گرفت(عکس)

  • کد خبر : 50777
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
نفت مسجدسلیمان دو بازیکن جدید گرفت(عکس)

رویش زاگرس: هافبک مس رفسنجان و مدافع خوشه طلایی ساوه با باشگاه نفت مسجدسلیمان قرارداد بستند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ، باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود پس از معرفی سید سیروس پورموسوی به‌عنوان سرمربی و جذب محمد طیبی، دو بازیکن دیگر از لیگ برتر و لیگ دسته اول […]

رویش زاگرس: هافبک مس رفسنجان و مدافع خوشه طلایی ساوه با باشگاه نفت مسجدسلیمان قرارداد بستند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ، باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود پس از معرفی سید سیروس پورموسوی به‌عنوان سرمربی و جذب محمد طیبی، دو بازیکن دیگر از لیگ برتر و لیگ دسته اول به خدمت گرفت.
میثم نقی‌زاده، هافبک دفاعی فصل گذشته مس رفسنجان که ۲۸ حضور ثابت و تعویضی در لیگ بیستم برای این تیم داشت، به‌عنوان دومین خرید لیگ برتری نفت مسجدسلیمان به این تیم پیوست.
این بازیکن ۳۵ ساله که سابقه بازی در ماشین‌سازی تبریز، پرسپولیس، گسترش فولاد، پدیده، نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی را هم در کارنامه دارد، پس از یک سال مجددا به مسجدسلیمان بازگشت تا در خط میانی این تیم به میدان برود.
همچنین حسن مرادی‌فر، مدافع فصل گذشته خوشه طلایی ساوه نیز دیگر خریدی است که باشگاه نفت مسجدسلیمان انجام داده و به‌عنوان نخستین خرید لیگ یکی به جمع شاگردان سید سیروس پورموسوی اضافه شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.