• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری کلاهبردار ۸۰۰ میلیون ریالی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 48833
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری کلاهبردار ۸۰۰ میلیون ریالی در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که اقدام به برداشت ۸۰۰ میلیون ریال از کارت های بانکی افراد بیسواد و کم سواد کرده بود، در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ” علی حسینی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی چند مورد کلاهبرداری از […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که اقدام به برداشت ۸۰۰ میلیون ریال از کارت های بانکی افراد بیسواد و کم سواد کرده بود، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ” علی حسینی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی چند مورد کلاهبرداری از مراجعان به خودپرداز بانک‌ها در شهرستان مسجدسلیمان، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد افراد بی سواد و مسنی که قصد استفاده از عابربانک را داشتند، توسط فردی کلاهبردار شناسایی و با استفاده از غفلت و اعتماد آنان مقداری پول از حسابشان برداشت و یا به حساب اشخاص دیگر واریز و همچنین با تعویض کارت بانکی آنها را با کارت های بانکی تاریخ گذشته و تقلبی در یک فرصت مناسب اقدام به برداشت از حسابشان می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان ادامه داد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه زمانی که قصد خرید با یکی از کارت های سرقتی را داشته دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه از متهم تعدادی کارت عابر بانک متعلق به شکات کشف شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به برداشت بیش از ۸۰۰ میلیون ریال از کارت بانکی افراد کم سواد و بیسواد اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: ضروری است همشهریان عزیز به‌خصوص افراد کم سواد یا بیسواد ضمن توجه به هشدارهای پلیسی برای استفاده از عابر بانک ها حتماً یکی از افراد مطمئن را همراه خود برده و از ارائه رمز عبور خود به دیگران اکیداً خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.