• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان خبر داد:
زنگ خطر در مسجدسلیمان/ افزایش مراجعه به بیمارستان و آمار مبتلایان به کووید۱۹

  • کد خبر : 48619
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>زنگ خطر در مسجدسلیمان/ افزایش مراجعه به بیمارستان و آمار مبتلایان به کووید۱۹</span>

رویش زاگرس: مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: افزایش مراجعه به بیمارستان و آمار مبتلایان به کووید۱۹ در مسجدسلیمان زنگ خطر بزرگی برای مردم است که رعایت نکردن پروتکل های ساده بهداشتی شامل ماسک زدن، فاصله گذاری فیزیکی و شستن مداوم دست ها می تواند چه خطرات بزرگی به وجود آورد. شایسته شمی پور […]

رویش زاگرس: مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: افزایش مراجعه به بیمارستان و آمار مبتلایان به کووید۱۹ در مسجدسلیمان زنگ خطر بزرگی برای مردم است که رعایت نکردن پروتکل های ساده بهداشتی شامل ماسک زدن، فاصله گذاری فیزیکی و شستن مداوم دست ها می تواند چه خطرات بزرگی به وجود آورد.

شایسته شمی پور مدیر بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: متاسفانه ویروس در چرخش است، میزان سرایت آن هم بیشتر شده و به خاطر جهش ویروس باید مراقبت ها بیشتر شود. وی گفت: با توجه به نشانه‌های شیوع ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی و آفریقایی در کشور لازم است مردم و مسئولان کنترل شدید و مراقبت جدی را در دستور کار خود قرار دهند.

شمی پور با نگرانی از افزایش مراجعه کنندگان و تست های مثبت مبتلایان به کووید ۱۹ در مسجدسلیمان گفت:باید مردم بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را در شهرستان رعایت و به ویژه از سفرهای غیر ضروری، دورهمی‌های خانوادگی، شرکت در مراسمات عزا و عروسی و تجمع‌ها پرهیز کنند.

وی با بیان این که شهرستان مسجدسلیمان در وضعیت نارنجی قرار دارد گفت: بنا بر مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا در شهرهای نارنجی دو سوم کارکنان ادارات در محل کار حاضر خواهند شد ضمن آن که مشاغل گروه ۳و ۴ فعلاً به مدت دو هفته اجازه فعالیت ندارند.

مدیر بهداشت و درمان مسجدسلیمان در ارتباط با مشاغل گروه ۳ و ۴ عنوان کرد: سالن های پذیرایی، استخر و باشگاه های ورزشی، چایخانه ها، قهوه خانه، عرضه کنندگان دخانیات، آموزشگاه های موسیقی، سینما، موزه، مهدکودک، مراکز تفریحی و گیم نت ها از جمله مشاغلی هستند که حق فعالیت ندارند و در صورت مشاهده در مرحله اول به مدت دو هفته پلمب خواهند شد. وی ادامه داد: همچنین آرامستان ها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل و اجازه برگزاری مراسمات عزا و عروسی که مستلزم تجمع هستند داده نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.