• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
1

سرمربی نفت مسجدسلیمان در یک قدمی ذوب‌آهن

  • کد خبر : 48592
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
سرمربی نفت مسجدسلیمان در یک قدمی ذوب‌آهن

شنیده ها حاکی از آن است مجتبی حسینی به دلیل بعضی از مشکلات تمایلی برای ماندن در  تیم نفت ندارد و احتمال حضورش در ذوب‌آهن زیاد است. گفته می شود یکی از دلایل ناراحتی حسینی در ارتباط با توزیع مبالغی ست که طی چند روز اخیر به بازیکنان پرداخت شده است. از نظر حسینی این […]

شنیده ها حاکی از آن است مجتبی حسینی به دلیل بعضی از مشکلات تمایلی برای ماندن در  تیم نفت ندارد و احتمال حضورش در ذوب‌آهن زیاد است. گفته می شود یکی از دلایل ناراحتی حسینی در ارتباط با توزیع مبالغی ست که طی چند روز اخیر به بازیکنان پرداخت شده است. از نظر حسینی این مبالغ به صورت عادلانه میان بازیکنان توزیع نشده است و در این رابطه هیچ هماهنگی با ایشان نشده است.

رویش زاگرس: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در آستانه حضور در تیم فوتبال ذوب‌آهن است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  مسئولان ذوب‌آهن بعد از برکناری رحمان رضایی، در چند روز گذشته مذاکراتی را با سید مجتبی حسینی و فرهاد مجیدی انجام دادند. آخرین اخبار اما حاکی از آن است که حسینی گزینه اول ذوبی‌ها است و این مربی در آستانه حضور در تیم اصفهانی قرار دارد.

گفته می‌شود بندی در قرارداد این مربی با نفت مسجدسلیمان وجود دارد که حسینی می‌تواند با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان از این تیم جدا شود. البته چند روز پیش مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان تاکید کردند که حسینی نمی‌تواند از این تیم جدا شود.

اما شنیده ها حاکی از آن است این مربی به دلیل بعضی از مشکلات تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد و احتمال حضورش در ذوب‌آهن زیاد است. گفته می شود یکی از دلایل ناراحتی حسینی در ارتباط با توزیع مبالغی ست که طی چند روز اخیر به بازیکنان پرداخت شده است. وی گفت: از نظر حسینی این مبالغ به صورت عادلانه میان بازیکنان توزیع نشده است و در این رابطه هیچ هماهنگی با ایشان نشده است.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت حسینی هدایت ذوب‌آهن را بر عهده خواهد گرفت یا این که اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.