• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

دومین باخت متوالی نفت مسجدسلیمان/ نفت آبادان ۲ نفت مسجدسلیمان۰

  • کد خبر : 48045
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
دومین باخت متوالی نفت مسجدسلیمان/ نفت آبادان ۲ نفت مسجدسلیمان۰

رویش زاگرس: هفته دهم لیگ بیستم – استادیوم تختی آبادان دوشنبه ۱۵ دی‌ماه ۹۹ – ساعت: ۱۵ صنعت نفت آبادان ۲ – نفت مسجدسلیمان ۰ گل: رضا خالقی‌فر (۱۶)، مهدی زبیدی (۸۷) داور: عباس راکی/ کمک داوران: ولی کاوسی و رحیم حاجی‌پور اخطار: مهدی حنفی (صنعت‌نفت) – محمدمهدی احمدی (نفت مسجدسلیمان) بدون تماشاگر صنعت نفت […]

رویش زاگرس: هفته دهم لیگ بیستم – استادیوم تختی آبادان
دوشنبه ۱۵ دی‌ماه ۹۹ – ساعت: ۱۵
صنعت نفت آبادان ۲ – نفت مسجدسلیمان ۰
گل: رضا خالقی‌فر (۱۶)، مهدی زبیدی (۸۷)
داور: عباس راکی/ کمک داوران: ولی کاوسی و رحیم حاجی‌پور
اخطار: مهدی حنفی (صنعت‌نفت) – محمدمهدی احمدی (نفت مسجدسلیمان)
بدون تماشاگر

صنعت نفت آبادان: حامد فلاح‌زاده، عبدالله ناصری، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، محمد خلیلی (۴۶- سیدفاخر تهامی)، مهدی حنفی، محمدحسین زواری (۸۳- حکیم نصاری)، حسن بیت‌سعید، مهدی زبیدی، احمد شریعت‌زاده (۶۸- علی آل‌کثیر) و رضا خالقی‌فر (۲۱- طالب ریکانی)
سرمربی: سیروس پورموسوی

نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجدکرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، مصطفی نائیج‌پور (۴۶- محمد بلبلی)، بهروز نوروزی‌فرد، محمدمهدی احمدی، میثم تهیدست، سجاد جعفری، نیما انتظاری، عباس بوعذار، محمدمهدی محبی و ساسان حسینی (۸۸- مهدی ایزدی)
سرمربی: مجتبی حسینی

خلاصه بازی
مصاف تیم‌های هم‌خانواده‌ی تحت پوشش وزارت نفت جزو بازی‌های حساس هفته دهم محسوب می‌شد؛ از یک طرف تیم صنعت‌نفت آبادان به دنبال ادامه‌ بردهای داخل خانه در استادیوم تختی آبان بود و از طرف دیگر تیم نفت مسجدسلیمان بعد از شکست خانگی برابر پیکان نمی‌خواست برای دومین هفته متوالی با دست خالی از میدان خارج شود.

بازیکنان دو تیم در هوای مطبوع آبادان ارائه‌گر یک بازی نزدیک و پایاپای در نیمه اول بودند؛ نیمه‌ای که ابتدا طلایی پوشان آبادان در دقیقه ۱۶ توسط خالقی‎فر به گل رسیدند و بعد از این گل حملات نفت مسجدسلیمان برای جبران نتیجه آغاز شد و بازی سرعت بیشتری به خود گرفت.

سفیدپوشان نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۲۷ با ضربه میثم تهیدست دروازه میزبان را تهدید کردند و در دقیقه ۳۱ شوت محکم ساسان حسینی به شکل خطرناکی راهی اوت شد. در دقیقه ۳۵ نیز شوت زمینی ساسان حسینی به تیر عمودی دروازه صنعت‌نفت آبادان برخورد کرد. در سمت مقابل میدان هم شوت دقیقه ۱۴ حسن بیت‌سعید و ضربه احمد شریعت‌زاده در دقیقه ۴۲ فرصت‌های تیم نفت آبادان در نیمه اول بودند که توسط فرهاد کرمانشاهی سنگربان حریف دفع شدند.

در نیمه دوم تلاش بازیکنان نفت مسجدسلیمان برای زدن گل مساوی ادامه داشت و یاران صنعت‌نفت آبادان نیز در اتظار فرصتی بودند تا با زدن گل دوم کار را تمام کنند. در این نیمه ابتدا ضربه زمینی ساسان حسینی با فاصله اندکی از کنار دروازه صنعت‌نفت راهی خارج شد و دقایقی بعد ضربه خطرناک علی آل‌کثیر با واکنش دیدنی کرمانشاهی مواجه شد و طالب ریکانی هم یک فرصت را از دست داد. بهترین بخت گلزنی نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۸۲ توسط ساسان حسینی هدر رفت و این بازیکن با ضربه‌ای کم‌دقت بهترین بخت گلزنی تیمش را خراب کرد.

در شرایطی که نفت مسجدسلیمان برای زدن گل مساوی تلاش می‌کرد، اشتباه فاحش مدافع این تیم و هوشیاری مهدی زبیدی مهاجم نفت آبادان گل دوم را در دقیقه ۸۷ برای میزبان به ارمغان آورد تا پنجمین برد خانگی صنعت‌نفت در لیگ بیستم قطعی شود.

شرح گل
۱-۰ (صنعت‌نفت): ضربه احمد شریعت‌زاده در حالت تک‌به‌تک با دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان توسط کرمانشاهی دفع شد و در ادامه توپ به رضا خالقی‌فر رسید تا این بازیکن دروازه خالی از دروازه‌بان را باز کند و طلایی پوشان را پیش بیندازد.

۲-۰ (صنعت‌نفت): پاس عرضی علی آل‌کثیر با اشتباه فاحش محمدمهدی احمدی مدافع نفت مسجدسلیمان به مهدی زبیدی رسید و این بازیکن با ضربه‌ای زمینی دومین گل را وارد دروازه تیم میهمان کرد.

در حاشیه
* تعدادی از هواداران تیم صنعت‌نفت آبادان از بالای ساختمان‌های مجاور استادیوم تختی این شهرستان به تماشای مسابقه و حمایت تیم‌شان پرداختند.
* احمد گوهری دروازه‌بان اصلی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل محرومیت در این بازی غایب بود.
* اتوبوس حامل اعضای تیم نفت مسجدسلیمان قبل از شروع مسابقه بری دقایقی پشت درهای ورزشگاه معطل شد تا در نهایت به درون ورزشگاه رفت.
* صدای ضبط شده هواداران صنعت‌نفت بادان از بلندگوهای ورزشگاه تختی پخش می‌شد.
* رضا خالقی‌فر زننده گل نفت آبادان دچار مصدومیت شد و در دقیقه ۲۱ طالب ریکانی به جای وی به زمین رفت.
* سیستم رادیویی داور مسابقه در اواسط نیمه دوم دچار مشکل شد و برای لحظاتی بازی متوقف گردید.
* این مسابقه نسبت به سایر بازی‌های لیگ بیستم کمتر موارد حاشیه‌ای داشت و یاران دو تیم ارائه‌گر بازی جوانمردانه بودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.