• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
1

سلبعلی کریمی مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران شد

  • کد خبر : 4562
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ امين كاشاني: با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، سلبعلی کریمی مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در حکم رکن الدین جوادی خطاب به سلبعلی کریمی آمده است: با عنایت به سوابق و تجربیات جناب عالی در توسعه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ امين كاشاني: با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، سلبعلی کریمی مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در حکم رکن الدین جوادی خطاب به سلبعلی کریمی آمده است:

با عنایت به سوابق و تجربیات جناب عالی در توسعه و تولید و با توجه به موافقت هیات مدیره ی محترم شرکت ملی نفت ایران و به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل و عضو اصلی هیات مدیره ی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران» منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و همراهی و همدلی مدیران و کارکنان ارزشمند آن شرکت، در انجام مأموریت های محوله موفق باشید.

با توجه به اهمیت و نقش این شرکت در تأمین بخش عظیمی از گاز کشور و مشارکت در تولید نفت خام و همچنین پراکندگی و وسعت آن در بخش قابل توجهی از کشور، ضرورت دارد، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف و مأموریت های محوله وفق اساسنامه، برنامه ی مصوب جاری و پنج ساله، همچنین سند چشم انداز در توسعه و راهبری شرکت به کار گیرید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 8
  1. تبریک میگم. فکر کنم ایشون مسجدسلیمانی اند و قبلا” مدیرعامل شرکت نفت و گار اروندان به مرکزیت خرمشهر بودند.

  2. ضمن تبریک به این عزیز. به نظر داشتن سابقه سکونت در مسجدسلیمان معیار خوبی برای مسجدسلیمانی بودن نیست . هرکس برای مسجد سلیمان و مردم شریفش قدمی برداشت او مسجدسلیمانی است.انشالله باحضور این عزیزان حداقل تعدادی از جوانان این شهر مشکل بیکاری شان حل شود.

  3. تبریک عرض میکنم  

  4. انتخاب یکی از فرزندان بختیاری به عنوان مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نشان از شایستگی فرزندان بختیاری است .
    با ارزوی توفیق و سربلندی برای تمامی جوانان بختیاری .
    محسن افروز . دشتک . چهار محال

  5. سلام جناب اقاي مهندس كريــــــــــــــــــــمي تبــــــــــــــــــريك اين منطقه با توجه بر شناخت جنابعالي درسالهاي 74 و.. بسيار خوشحالند. و ارزوي موفقيت داريم تا خانگيراني با نشاط و روحيه اي تازه كار كنيم .دست در دست هم دهيم ميهن خويش را كنيم اباد.

  6. مهندس کریمی افتخار ایل غیور بختیاری

  7. انتخاب جناب اقای مهندس کریمی باعث خوشحالی جمع کثیری از پرسنل رنج کشیده شرکت نفت مرکزی شده است زیرا ایشان در این مدت یکسال مسیر دشواری رادر راستای شایسته سالاری وبهتر کردن وضعیت شرکت مذکور انتخاب کرده اند که نیاز به حمایت بیشتر پرسنل و مدیر عامل محترم شرکت ملی نفت می باشند. با ارزوی موفقیت و سربلندی هرچه بیشتر ایشان در اهداف مورد نظرشان

  8. جناب آقای مهندس کریمی مدیر عامل محترم

    ،باسلام اگر خاطرتان باشد هفته قبل حضورا” خدمتتان رسیدم و نامه ای در خصوص احقاق حق یکی از کارکنان زیر مجموعه تان در آغار/دالان مطالبی بعرض رساندم.نکته ای فرمودید مبنی بر اینکه “گمبود پرسنل توانا باعث میشود که مدیر فشار مضاعفی را تحمل نماید”. کاملا” حرف معقولی بیان کردید .واقعا” از این افراد کاردان ،با سواد و همه فن حریف کمتر پیدا میشود.کافیست که فقط دستور بدهید فرد منصفی که مورد وثوق جنابعالی است با ایشان مصاحبه کرده و ریزومه کاریش را برسی نماید. آنگاه متوجه خواهید شد چه گوهر گرانبهایی پشت ابر پنهان شده است. خدا نگهدارتان باد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.