• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

چالش بر سر انتصاب مدير كل آموزش و پرورش خوزستان

  • کد خبر : 4556
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

دو گزینه نهایی ریاست آموزش و پرورش خوزستان/ تقی زاده گزینه مورد نظر استاندار / علوی گزینه مورد نظر وزیر آموزش و پرورش دو گزینه نهایی شده که یکی مورد نظر استاندار است و دیگری مورد توجه وزیر آموزش و پرورش. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- چندی پیش در گزارشی تحت عنوان ” از کیاوش تا […]

دو گزینه نهایی ریاست آموزش و پرورش خوزستان/ تقی زاده گزینه مورد نظر استاندار / علوی گزینه مورد نظر وزیر آموزش و پرورش دو گزینه نهایی شده که یکی مورد نظر استاندار است و دیگری مورد توجه وزیر آموزش و پرورش.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- چندی پیش در گزارشی تحت عنوان ” از کیاوش تا فلاحی ” ضمن بررسی مدیران کل آموزش و پرورش خوزستان از انقلاب اسلامی تاکنون ، گمانه زنی هایی در خصوص مدیرکل جدید نیز منتشر شد. در آن گزارش آمده بود: با تشکیل دولت اعتدال و انتخاب وزیر آموزش و پرورش ، بار دیگر گمانه زنی ها برای انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان آغاز شده و افراد مختلفی برای این سمت مطرح شده اند.

محمد تقی زاده معاون سابق آموزش و پرورش خوزستان، سید بهزاد علوی معاون سابق آموزش متوسطه، علیرضا شریفی مدیرکل اسبق بازرسی آموزش و پرورش ، علیرضا مسرور رییس اسبق مرکز آموزش ضمن خدمت معلمان، سید جابر موسوی مدیرکل سابق فنی و حرفه ای و ضرغامی معاون سابق نوسازی مدارس و… از جمله گزینه هایی بودند که در برخی از محافل خبری نام آن ها برای مدیرکلی مطرح بود.

طبق اخبار رسیده  از بین این گزینه ها، دو گزینه برای ریاست آموزش و پرورش خوزستان نهایی شده که یکی مورد نظر استاندار است و دیگری مورد توجه وزیر آموزش و پرورش. فانی وزیر آموزش و پرورش قصد دارد سید بهزاد علوی را به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش انتصاب نماید که البته این موضوع با مخالفت استاندار روبرو شده زیرا نظر مقتدایی بر مدیرکلی تقی زاده است.
در همین راستا شب گذشته جلسه ای برای حل و فصل این اختلافات مابین استاندار و وزیر مربوطه برگزار شد تا استان خوزستان با چالش دوباره ای در انتصابات مدیران استانی مواجه نگردد. هنوز از نتیجه این جلسه خبری در دسترس نیست.
گفتنی است چندی پیش نیز بروز اختلاف میان استاندار خوزستان و وزیر بهداشت بر سر انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی منجر به تذکر دکتر روحانی به مقتدایی شد.

منبع / شوشان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. علوی ازمدیران موفق استان خوزستان است که پایش هرجارسیدجزابادانی ندارد آفرین ومرحبا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.