• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11784اخبار امروز : 0
1

مهندس منوچهر باراني: برگزاری دوره های آموزشی متضمن کارآمدی و روزآمدی کارکنان است

  • کد خبر : 4540
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۷:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آموزش حین خدمت کارکنان را یکی از اصول اساسی و لازمه ی پیشرفت یک سازمان عنوان کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، منوچهر بارانی با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آموزش حین خدمت کارکنان را یکی از اصول اساسی و لازمه ی پیشرفت یک سازمان عنوان کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، منوچهر بارانی با اعلام این مطلب افزود : صنعت نفت بعنوان یک صنعت پیشرو و تأثیر گزار در اقتصاد کشور لازم است روزآمدی و کارآمدی خود را همیشه حفظ و تثبیت نماید.

وی با بیان اینکه آموزش حین خدمت به کارکنان یکی از شروط اصلی حفظ این موفقیت است افزود : برگزاری دوره ها و کارگاههای مختلف آموزشی یکی از اولویت های این مدیریت می باشد. بارانی ادامه داد : در همین راستا طی سال گذشته بیش از 155000 نفر ساعت کارگاه و دوره آموزشی مختلف  در این شرکت برگزار شده است.

عضو هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افزود : برگزاری دوره های آموزشی پس از نیاز سنجی و با هماهنگی واحدهای مختلف این شرکت و با استفاده از منابع علمی روز واساتید مجرب برگزار می گردد.

وی خاطر نشان کرد : طی سال گذشته دوره های مختلفی در حوزه های فنی / تخصصی، مدیریت عمومی ،   HSE ( ایمنی ، بهداشت ، محیط زیست ) ، طرح اوقات فراغت و ارایه دانش فنی متخصصان این شرکت به دانشجویان و دانش آموزان کارآموز توسط اداره آموزش این شرکت ارایه گردیده است.

وی با بیان اینکه سرمایه های اصلی صنعت نفت کارکنان آن هستند افزود : هرجا و هر زمانی که ، چه از سوی کارشناسان و مربیان آموزش و چه از سوی مدیران و روسای دوایر این شرکت برگزاری  دوره ای آموزشی مفید یا ضروری تشخیص داده شود بدون لحظه ای تردید بمنظور ارتقاء سطح دانسته ها و افزایش تخصص کارکنان برنامه ریزی و اقدامات لازم را برای برگزاری این دوره ها در بالاترین سطح ممکن انجام خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.