• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11773اخبار امروز : 1
2

فوري/ فرامرز كياني زاده مدير كل ورزش و جوانان استان خوزستان شد

  • کد خبر : 4477
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با انتصاب گرشاسبی به عنوان مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش،وزير ورزش و جوانان در حكمي فرامرز کیانی زاده به عنوان سرپرست منصوب کرد. به گزار ش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با انتصاب گرشاسبی به عنوان مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و خالی ماندن جای او در اداره کل ورزش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با انتصاب گرشاسبی به عنوان مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش،وزير ورزش و جوانان در حكمي فرامرز کیانی زاده به عنوان سرپرست منصوب کرد. به گزار ش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با انتصاب گرشاسبی به عنوان مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و خالی ماندن جای او در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، وزیر ورزش و جوانان در حکمی فرامرز کیانی زاده را به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان منصوب کرد.

در حکم گودرزی برای کیانی زاده آمده است: با عنایت به تجربه و تعهد جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها، بدینوسیله با حفظ پست سازمانی به عنوان«سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان» منصوب می شوید.

نظر به اهمیت جایگاه ورزش و جوانان در نظام اسلامی، امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید. فرامرز کیانی زاده پیش تر معاون فنی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان بوده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ضمن تبریک به این همشهری عزیز ولایق وارزوی موفقیت برای ایشان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.