• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

دکتر علی سرمست:
پنج مورد مثبت جدیددر مسجدسلیمان به اندازه بیست درصد موارد مثبت طی دوماه گذشته در یک روز بوده است/ اگر مردم رعایت نکنند باید منتظر بدتر شدن شرایط و افزایش بروز موارد مثبت و ایجاد پیک جدید بیماری در شهرستان باشیم/ مسولین برای اعمال محدودیت های مجدد سریعاً اقدام کنند.

  • کد خبر : 44495
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-افزایش تعداد موارد مثبت طی آمار امروز زنگ خطر و هشداری است که ممکن است در روزهای آینده شاهد آمار ابتلای بسیار بدتری باشیم. دکتر علی سرمست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این مطلب افزود: پنج مورد مثبت جدید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-افزایش تعداد موارد مثبت طی آمار امروز زنگ خطر و هشداری است که ممکن است در روزهای آینده شاهد آمار ابتلای بسیار بدتری باشیم. دکتر علی سرمست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این مطلب افزود: پنج مورد مثبت جدید به اندازه بیست درصد موارد مثبت طی دوماه گذشته در یک روز اتفاق افتاده است و این نشان‌دهنده بی توجهی به هشدارها در زمینه فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی در سطح جامعه است.

وی ادامه داد: اگر این بی توجهی ها ادامه پیدا کند باید منتظر بدتر شدن شرایط و افزایش بروز موارد مثبت و ایجاد پیک جدید بیماری در مسجدسلیمان باشیم. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن هشدار جدی به مردم برای رعایت مسائل بهداشتی از مسولین خواست برای اعمال محدودیت های مجدد سریعاً اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن توصیه به رعایت موارد بهداشتی از همشهریان خواست از خانه های خود خارج نشوند و در صورت لزوم حتما از ماسک و دستکش استفاده و محلول ضدعفونی دست همراه خود داشته باشند. وی شستشوی مرتب دست ها با آب و صابون، رعایت فاصله در اماکن عمومی، عدم خروج غیرضروری از منزل، استفاده از ماسک در اماکن عمومی، پرهیز از برگزاری مجالس و مراسم ها را توصیه های همیشگی بهداشت و درمان خواند و گفت:پنج مورد مثبت جدید در شهرسنان مسجدسلیمانی هشدار جدی پیک دوباره این بیماری در مسجدسلیمان است که امیدوار هستیم مردم شریف مسجدسلیمان با رعایت اصولی برای حفظ سلامتی خود  کادر بهداشت و درمان را یاری دهند.

 به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با مثبت اعلام شدن ۵ مورد جدید تعداد مبتلایان به کویید۱۹ در مسجدسلیمان به ۳۱نفر رسید. همچنین در حال حاضر ۸ نفر با علائم مشکوک در بیمارستان ۲۲ بهمن بستری شده اند. از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز متاسفانه ۵ نفر نیز در مسجدسلیمان جان خود را از دست داده است.

همچنین دکتر علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان گفت: از دیروز تا امروز ۷ اردیبهشت ماه ۱۱۶ مورد جدید شناسایی شد تا آمار مبتلایان به ۲۲۲۷ نفر افرایش یابد‌.

موارد به تفکیک

اهواز: ۷۴ مورد

دشت آزادگان و دزفول هر کدام ۸ مورد

مسجد سلیمان: ۵ مورد

باوی، شوشتر و ایذه هر کدام ۳ مورد

اندیمشک، ماهشهر، خرمشهر و هفتکل هر کدام ۲ مورد

و شهرستان های رامهرمز، کارون، بهبهان و حمیدیه هر کدام ۱ مورد بوده است.متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده تا فوت شدگان به ۱۹۳ نفر برسد.خوشبختانه تاکنون ۱۶۸۷ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان های استان ترخیص شدند و در حال حاضر ۳۴۷ بیمار نیز در مراکز درمانی تحت درمان هستند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.