• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
کل اخبار 11788اخبار امروز : 0
0

پلمب ۲۸۶ واحد صنفی ناقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 44385
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این طرح ۲۸۶ واحد صنفی پلمب شد. سرهنگ “علی حسینی اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و برای پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان به این ویروس، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این طرح ۲۸۶ واحد صنفی پلمب شد.

سرهنگ “علی حسینی اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و برای پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان به این ویروس، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با هماهنگی مرجع قضائی و شبکه بهداشت، به کلیه متصدیان سطح شهرستان در خصوص عدم فعالیت اخطارهای لازم را دادند.

وی افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از ارزیابی های لازم تعداد ۲۸۶ واحد صنفی فعال در سطح شهر را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا توسط متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه های صنفی پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط اصناف، مراتب را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.