• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

دعوت نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی برای حضور پرشور اقشار مختلف در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 43583
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

 علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در  مجلس شورای اسلامی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای  ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در مراسم ۲۲ بهمن امسال،خواستار تلاش بیشتر مدیران اجرایی در جهت رفع دغدغه های مردم در دو بخش معیشت و اشتغال شد. متن […]

 علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در  مجلس شورای اسلامی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای  ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در مراسم ۲۲ بهمن امسال،خواستار تلاش بیشتر مدیران اجرایی در جهت رفع دغدغه های مردم در دو بخش معیشت و اشتغال شد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امسال در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن میگیریم که استکبار جهانی با همه امکاناتش فشارهای خود را بر کشورمان شدت بخشیده است تا ملت مقاوم ایران اسلامی را از راهی که اغاز کرده است،منصرف نماید.

شهادت سردار رشید اسلامی شهید قاسم سلیمانی توسط دولت تروریستی آمریکا نیات پلید این جریان در تضعیف انقلاب اسلامی را هویدا ساخت و مشخص شد برای رسیدن به اهداف خود حاضر به انجام هر عمل شنیعی هستند.

یقینا ملت بزرگ ایران در مقابل ترور،تحریم و تهدید استکبار جهانی لحظه ای از ارمان های خود دست نخواهند کشید اما بر دولت محترم و مدیران اجرایی کشور فرض است با اتخاذ تدابیر مناسب برای رفع دغدغه های مردم بخصوص در بخش های معیشت و اشتغال گام های اساسی بردارند و اجازه فشار بر اقشار مختلف مردم را ندهند.

اینجانب ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب به ملت بزرگ ایران اسلامی بخصوص همشهریان گرانقدرم در شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل،از همگان برای حضور پرشور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن که مقارن با چهلمین روز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی شده است،دعوت میکنم تا پیام وحدت ملت مقاوم ایران را به بهترین شکل ممکن به جهانیان مخابره کنیم.

علی عسگر ظاهری

خادم مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.