• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

مهندس پيرامون: جاده ورودی مسجدسلیمان آماده بهره برداری است

  • کد خبر : 4262
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۹:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از اتمام عملیات احداث و تعریض جاده ورودی این شهر بعنوان یکی از پروژه های عمرانی و عام المنفعه این شرکت خبرداد . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از اتمام عملیات احداث و تعریض جاده ورودی این شهر بعنوان یکی از پروژه های عمرانی و عام المنفعه این شرکت خبرداد .

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون با اعلام این خبر افزود : عملیات راهسازی و نصب علایم ایمنی این مسیر خاتمه یافته و پروژه مذکور از تاریخ سوم آبانماه در مرحله ی تحویل موقت قرار دارد .

وی اظهار داشت : این پروژه در مدت زمان 14ماه و با صرف هزینه ای بالغ بر 35 میلیارد ریال توسط امور مهندسی و ساختمان این شرکت اجرا شده است .

وی در خصوص مشخصات فنی مسیر احداثی گفت : این پروژه دارای 3327 متر طول و 10 متر عرض می باشد که برای اجرای آن 550000متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی ، 20000 متر مکعب لایه اساس و زیر اساس اجرا شده است .

مهندس پیرامون افزود : 40000 متر مربع آسفالت به ضخامت 13سانتی متر ، احداث 12 دستگاه پل به همراه خط کشی ، نصب گارد ریل و علایم راهنمایی و رانندگی ازدیگر مشخصات فنی این پروژه عمرانی و عام المنفعه می باشد .

این مقام مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد : با بهره برداری از این پروژه مسیر رفت وبرگشت ورودی شهر تا بعد از امامزاده بی بی بتول به صورت مجزا از یکدیگر بوده که این کار علاوه بر افزایش ایمنی مسافرت شهروندان موجب افزایش سرعت خودروها وکاهش زمان سفر نیز خواهد شد.

وی هدف از اجرای این پروژه را ایمن سازی مسافرت های برون شهری و جلوگیری از سوانح و تلفات جاده ای عنوان کرد و گفت : طبق بررسی ها و مطالعات کارشناسان علم ترافیک و ترابری ، مبادی ورودی و خروجی شهرها همیشه جزو نقاط حادثه خیز و پرسانحه قرار دارند .

وی تصریح کرد :  به همین منظور این شرکت که گسترش خدمات عمومی پس از انجام وظایف محوله تولید را در سرلوحه ی امورات خود قرار داده پروژه ی مذکور را اجرا و آنرا به عنوان خدمتی بی منت از سوی صنعت خدمتگزار نفت به عموم شهروندان تقدیم می نماید .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 11
  1. خدا قوت….

  2. دست آقای مهندس پیرامون و همه ی کسانیکه در این پروژه زحمت کشیده اند و نقشی داشتند درد نکند و خداوند به ایشان اجر خیر عطا بفرماید اما مسجدسلیمان بیش از اینها به گردن کشور و مجموعه ی نفت حق دارد شهری که همه ی هستی خود را تقدیم مملکت کرده بیش از این باید مورد توجه قرار گیرد شهری که هنوز دارد روزانه دهها هزار بشکه نفت تولید میکند تا کنون یک جاده درست و مطمئن نداشته اونوقت مثلا اصفهان ببینید چند اتوبان برون شهری دارد یا شیراز و آذرباییجان و زنجان و قم  ، اینها با کدام اقتصاد باید صاحب راه های مطلوب و ایمن باشند با عوارض فروش گز و سوهان و چاقو مگر میشود اتوبان ساخت ، اما شما ببینید صد کیلومتر جاده اهواز مسجدسلیمان یا اهواز آبادان و دیگر شهرهای خوزستان به چه صورت است و سالانه چقدر کشته و مجروح میدهد ما خیلی ساده میگوییم کشته و مجروح و میگذریم اما باید توجه کنیم وقتی یک پدر یا مادر در این راهها جان میبازد آن خانواده از هم میپاشد و مسیر زندگی خانواده عوض میشود یا کشته شدن یک جوان در این جاده ها چه بلایی بر سر پدر و مادر او می آورد – چقدر خوب بود آقای مهندس این جمله آخر را حذف میکرد !!  

  3. اگر شركت نفت نباشه فاتحه شهر خونده هست،البته آدماى دلسوز توى نفت كم هستند خدا زيادشون كنه و كمكشون كنه كه به شهر كمك كنند،دستشون درد نكنه

  4. با سلام تا برادران با ایمانی همانند دکتر جلیلی و مهندس منوچهر بارانی داریم باید خدا را شاکر باشیم

  5. وی در خصوص مشخصات فنی مسیر احداثی گفت : این پروژه دارای ۳۳۲۷ متر طول و ۱۰ متر عرض می باشد
    —-
    چرا میگید 3327 ؟! طول جاده را با کیلومتر حساب میکنند نه با متر!
    شاید خجالت کشیدید بگید 3 کیلومتر!!
    14 ماه زمان برای فقط 3 کیلومتر خجالت هم داره.

    برای اصفهانیها میخوان 65 کیلومتر تونل بزرگ انتقال آب در دل کوه حفر کنند(از درآمد نفت) اما برای مسجدسلیمان با 105 سال تولید نفت و ثروت برای مملکت 3 کیلومتر جاده باید 14 ماه طول بکشه و ده ها تصادف منجر به خسارت جانی مالی بوجود بیاد.

    این جاده فعلی باید تا شوشتر و اهواز 4 خطه بشه و نباید به امید جاده ی جدید مسجدسلیمان-اهواز ماند که معلوم نیست ساختش چند قرن طول خواهد کشید .
    اگر هر 3 کیلومتر 14 ماه طول بکشه جاده جدید تا اهواز 115 کیلومتر تقسیم بر 3 میشه 38
    38 ضربدر 14 ماه میشه 532 ماه !
    532 تقسیم بر 12 ماه میشه 44 سال!
    یعنی 44 سال دیگه جاده جدید اهواز تمام خواهد شد (؟!)

  6. اگه خدایی دکتر جلیلی گیر نمداد شاید برای 22بهمن سال 1492 آماده اش می کردن ..

  7. مهندس پیرامون ممنون خدایی آقایون تا حالا یک کار تو اين شهر انجام دادند؟ خوب شد مسولین شرکت نفت گوش به اقای x نگرفتن تا یکی از حضرات مدیر بشه. این آقای x فقط دنبال اینه که کیو کجا بذاره …

  8. جاده قبل از اينكه نماينده آن تذكر را بده آماده شده بود علت تاخير توى راه اندازى عمليات تكميلى راه و شهرسازى بود،اگر بقيه  تذكرات نماينده هم بر اساس اطلاعات نادرست باشه خدا به شهر رحم كنه،بهتره نماينده محترم تجديد نظرى در كانالهاى ارتباطى و كارشناسى شان بعمل بيارند و در هر مشكلى از افراد آگاه، امين و كارشناس و عاقل استفاده كنند،

  9. مسجدسلیمانی سلام.
    معلومه که نفست زجا گرم ایا. متر به کیلومتر اگوی حتما پیله هم به میلیارد اشماری. ولی عزیزجان بدان که واحد تو سیتم متریک برا طول متره. تازه هرچه واحد کوچکتر باشه دقت عمل بیشتر را میرساند. حتما عرض را هم باید مینوشت 1./ کیلومتر. خودت مثال خوبی زدی گفتی اصفهان . باید چهار خطه بشه برمنکرش لعنت. ولی ببین وظیفه کیه که این کارها را انجام بده؟ بودجه را کی میگیره؟ آیا شرکت نفت ؟ شرکت نفت خارج از وظیفه ذاتی خودش این کارا را انجام داده. در اصل باید آقایون از بالا بودجه بگیرن و ادارات متولی کارها را انجام بدن؟ ولی بودجه گرفتن یک معما شده و ادارات متولی هم که فقط …….و این شرکت نفته که ضمن اینکه کار خودشو انجام میده جور کارهای دیگران را هم داره میکشه. البته خدمت به مردم همیشه افتخاره حتی اگه بدترین الفاظ هم گفته بشه. ما اینو هنوز نمیدونیم که تو این بی پولی همین مهندس پیرامون بود که خودشو زیر سوال برد و با وجود اینکه از تهران دستور توقف تمام تعهدها را به دلیل مشکلات مالی داده بودند. با وجود اینکه غیر بومی بودند. ولی بسیار بهتر از برخی بومیهای خودمان عمل کردند. و کار را تمام کردند. ما ممنونشیم.

  10. آقا علیرضا قبل از اینکه دکتر تذکر بده. جاده آماده بود. فقط آخرش راباید اداره راه آماده کنه که هنوز آماده نشده. ضمنا پیشنهاد میشه شرکت نفت دیگه به کارهای خودش تولید نفت بپردازه. تا دیکه اخطار و تذکر نگیره. بودجه را آقایون از بالا بگیرن و کار انجام بدن. محض اطلاع این پروژه هایی که نفت انجام داده از بودجه های عملیاتیش بوده. 2درصد معروف نفت مستقیم به ادارات مربوطه واریز میشه.

  11. منتقد چه منتقدی که تعریف میکنه. اتفاقا دو نفری که اسم بردی هیچ نقشی نداشتند و ندارن. بازم بگی مدیر مالی یه حرفیه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.