• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
1

نمایش شاد و موزیکال مزرعه رنگارنگ در مسجدسلیمان به روی صحنه می آید

  • کد خبر : 42293
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پیش تولید جدیدترین اثر نمایشی حجت اله ناصری کریموند به نام مزرعه رنگارنگ که نمایشی ست شاد و موزیکال در حوزه کودک آغاز شد. ناصری در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت:  با وجود آن که تبلیغات زیادی انجام نشد اما استقبال خوبی از تمرینات این نمایش صورت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پیش تولید جدیدترین اثر نمایشی حجت اله ناصری کریموند به نام مزرعه رنگارنگ که نمایشی ست شاد و موزیکال در حوزه کودک آغاز شد. ناصری در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت:  با وجود آن که تبلیغات زیادی انجام نشد اما استقبال خوبی از تمرینات این نمایش صورت پذیرفته است. وی ادامه داد: هنرجویان این اثر که در مرحله تست و انتخاب بازیگر می باشند، بالای۶۰ نفر هستند که در سنین ۴تا۱۹سال از مدارس و محلات مختلف انتخاب شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با دست اندرکاران این نمایش گفت: استاد ابراهیم قزلی یار همیشگی هنرمندان مسجدسلیمان و مسوول دلسوز و زحمتکش انجمن فیلم و عکس مسجدسلیمان و پیشکسوت عرصه فیلم و نمایش همچون کارهای پیشین این گروه در طول ۱۵سال گذشته، به عنوان سرپرست گروه نمایش و مشاور و بازیگردان فعالیت دارد. ایمان اسدی خواه جوان شایسته و آینده دار عرصه فرهنگ و هنر مسجدسلیمان و عضو کانون نویسندگان جلال آل احمد، نویسنده این نمایش زیبا و پرمعنا و تاثیرگذار می باشد.

همچنین سرکار خانم زینب موری، جوان تحصیلکرده و علاقمند و پرتلاش، دستیار کارگردان و امور هماهنگ کننده این نمایش می باشد که از این عزیزان تشکر و قدردانی ویژه می نمایم. ناصری در پایان سخنان خود گفت: جا دارد از استاد حمید حیدری و همکاران زحمتکش ایشان در اداره فرهنگ و ارشادسلامی، سید فرید موسوی مسئول امور فرهنگی ،جواد نجفی، اردشیر مددی، علی حسین بارانی و خانم ها شعبانی و سیداحمدی، کورش مهری بابادی رئیس انجمن نمایش، امینی ریاست دلسوز امور فرهنگی و بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز، همچنین از مهندس ناصری  مدیرعامل دلسوز شرکت بهره برداری نفت و گاز، حاج آقا کرمی زرندی، و آقایان نعمتی، فیروزی، کیانی در واحد عقیدتی سیاسی تانک سازی جهت حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری تشکر و قدردانی می نمایم. به گزارش سایت باشگاه ر وزنامه نگاران مسجدسلیمان این نمایش سی و سومین تجربه حجت اله ناصری کریموند به عنوان کارگردان می باشد. لازم به ذکر است نمایش مزرعه رنگارنگ کاری از گروه هنری منتظران است که زیر نظر انجمن نمایش و اداره فرهنگ و ارشاداسلامی مسجدسلیمان فعالیت می کند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.