• امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
کل اخبار 11790اخبار امروز : 0
3

سرهنگ حسینی خبر داد:
دستگیری سارقان کنتور آب در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 40862
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری دو سارق کنتورهای آب و شیرآلات در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرهنگ علی حسینی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت شیرآلات و کنتور آب از چند منزل در برخی مناطق مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری دو سارق کنتورهای آب و شیرآلات در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرهنگ علی حسینی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت شیرآلات و کنتور آب از چند منزل در برخی مناطق مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با گشت‌زنی‌های هدفمند و فعال‌سازی تیم های نامحسوس در نقاط جرم.خیز، یک سارق کنتورهای آب و شیرآلات که سابقه‌دار بوده را حین سرقت شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

حسینی با بیان این که متهم در تحقیقات انجام شده به هشت فقره سرقت کنتورهای آب و شیرآلات با همدستی یک نفر اعتراف کرد، بیان کرد: ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی همدست سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، تعدادی شیرآلات و کنتور آب سرقتی کشف شده است. همچنین متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.