• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

دكتر اسماعيل جليلي: مردم نگران ترک‌خوردگی سد کارون 4 نباشند

  • کد خبر : 4085
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به ترک‌خوردگی بخشی از سد کارون 4، تاکید کرد که این اشکالات فنی قابل رفع است و جای هیچ گونه نگرانی برای مردم منطقه وجود ندارد. به گزارش ساينت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکترجلیلی وي درباره ترک‌خوردگی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به ترک‌خوردگی بخشی از سد کارون 4، تاکید کرد که این اشکالات فنی قابل رفع است و جای هیچ گونه نگرانی برای مردم منطقه وجود ندارد. به گزارش ساينت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکترجلیلی وي درباره ترک‌خوردگی در سد کارون 4 و اظهارات مسئولان وزارت نیرو که گفته‌اند این ترک‌خوردگی ترمیم‌پذیر است، گفت: سازه‌های آبی و سدها از قدرت طراحی بسیار بالایی برخوردارند و قطعا در اجرای اینگونه پروژه‌ها طراحان، مهندسین و ناظرین دقت لازم را به عمل می‌آورند.

وی افزود: گاهی در حین اجرا و بعد از اجرای این پروژه‌ها ممکن است اشکالاتی در پروژه بروز کند اما اینها به حدی نیست که بخواهد برای ساکنان منطقه ایجاد نگرانی کند، بلکه یکسری هزینه‌های اضافی را بر مجریان پروژه تحمیل می‌کند تا دقت لازم را داشته باشند و نواقص مربوطه را رفع کنند.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس تصریح کرد: قدرت مجموعه تولیدکنندگان و صنعتگران و بخصوص طراحان و ناظرین ایرانی در حوزه سدسازی آنقدر بالا است که دچار خطاهایی نشوند که مردم را با نگرانی مواجه کند بنابراین دغدغه خاصی از این بابت نباید وجود داشته باشد.

وی در پایان گفت: ترک‌خوردگی سد کارون 4 یک اشکال فنی قابل رفع است و جز افزایش هزینه‌های پروژه برای مردم نگران‌کننده نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. بخت پدرم ایی سد به سدی نیبوه ، اپولوفه تمُمه مردنه هم اوو ابره

  2. آقای دکتر جلیلی ترک وشکافتی که جنابعالی در میان طوایف گذاشتی با هیچ ملاتی مرمت نخواهد شد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.