• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل اخبار 11787اخبار امروز : 1
1

اقدام قابل تحسین سیمای خوزستان در محرم/پخش عزاداری ها با گویش محلی

  • کد خبر : 4021
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  امسال برای نخستین بار مراسم عزاداری های مردم استان به صورت زنده از شبکه استانی و سراسری پخش شد که حقیقتا این ابتکار و اقدام جالب صدا و سیمای استان و مدیر محترم این رسانه در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی بین جوانان و نوجوانان به ویژه در ایام محرم قابل تحسین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  امسال برای نخستین بار مراسم عزاداری های مردم استان به صورت زنده از شبکه استانی و سراسری پخش شد که حقیقتا این ابتکار و اقدام جالب صدا و سیمای استان و مدیر محترم این رسانه در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی بین جوانان و نوجوانان به ویژه در ایام محرم قابل تحسین و ستودنی است.

همچنین این شبکه برای نخستین بار هر روز در شهرهای مختلف حضور یافته و مراسم عزاداری ها آن شهرستان را با گویش محلی آن شهر و آن هم با پخش زنده و تصویر برداری از مراسم عزاداری ابا عبدالله (ع ) توسط مردم استان در تمامی شهرستان ها، بخش ها و حتی روستا های این استان نشان داد که عملکردی بهتر ی در ایام داشته و جا دارد از تمامی تلاشگران و کارکنان این شبکه استانی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است: پخش زنده عزاداری های محرم از شبکه استانی خوزستان و رسانه ملی برای نخستین بار در کشور با پوشش تصویری شهرستان های استان به ویژه شهرستان آبادان، خرمشهر، کارون، دزفول، مسجد سلیمان، بهبهان و اندیمشک و دیگر شهرهای استان نیز انجام شد.

منبع/ شوشان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. ای کاش سایت شما هم چندتا نوحه زیبای بختیاری از مداحان شهرمان ضبط و آپلود می کردید…
    انشاءالله سالهای بعد .

  2. به نظر من این حرکات به نفع قوم گرایی در خوزستان تمام می شود . ما فارسی زبان مشترک مان است باید روی آن مانور بدهیم.زنده باد ایران یک پارچه و مقتدر .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.