• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 2
0

یک‌صد و 40 نفر از مردم کم‌بضاعت مورد بررسی کمیسیون پزشکی قرار گرفته‌اند

  • کد خبر : 3931
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۸:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر کمیته امداد اندیکا گفت: یک‌صد و 40 شهروند کم‌بضاعت این شهرستان برای ورود به جامعه کمیته امداد در کمیسیون پزشکی مورد بررسی قرار گرفتند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان هوشنگ جمال‌پور اظهار کرد: برای پذیرش در خانواده امداد، تعداد یک‌صد و 40 نفر از مردم کم‌بضاعت مورد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر کمیته امداد اندیکا گفت: یک‌صد و 40 شهروند کم‌بضاعت این شهرستان برای ورود به جامعه کمیته امداد در کمیسیون پزشکی مورد بررسی قرار گرفتند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان هوشنگ جمال‌پور اظهار کرد: برای پذیرش در خانواده امداد، تعداد یک‌صد و 40 نفر از مردم کم‌بضاعت مورد بررسی کمیسیون پزشکی این شهرستان قرار گرفته‌اند. وی با بیان اینکه کمیسیون پزشکی، نماد سنجش برای سرپرست خانوار زیر 60 سال است افزود: در این کمیسیون مشخص می‌شود که فرد از چه میزان توانایی برخوردار بوده و از طرفی کمیته امداد را در امر خدمت‌رسانی دقیق‌تر خانواده‌ها یاری می‌رساند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اندیکا اضافه کرد: در صورت تائید عدم توانایی جسمی افراد در این کمیسیون، این نهاد به حمایت از آنان ادامه می‌دهد در غیر اینصورت از ادامه حمایت کمیته امداد امام خمینی محروم می‌شوند. وی با بیان اینکه هدف نهایی کمیته امداد امام خمینی شناسایی و کمک رسانی به نیازمندان است توضیح داد: این نه تنها یک وظیفه کاری بلکه یک وظیفه دینی است.

جمال‌پور همچنین عنوان کرد: در این راه از انجام هیچگونه اقدامی دریغ نخواهیم کرد و در صورت مشتاق بودن سایر افراد در یاری کردن این نهاد، با استقبال گرم ما روبه‌رو خواهند شد. لازم به ذكر است، همه یک‌صد و 40 نفری که مورد کمیسیون پزشکی قرار گرفتند شرایط لازم برای پیوستن به خانواده امداد را دارند و تحت حمایت این نهاد قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. این آقای جمال پور رشته اش چیه،  کجا درس خوانده، احتمالا دوست منه. 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.