• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11773اخبار امروز : 1
2

تشریح امداد رسانی نجاتگران هلال احمر مسجدسلیمان در حوادث جاده ای
رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان: انجام ۲۶ عملیات امدادی در طرح امداد و نجات نوروزی

  • کد خبر : 38818
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان  از انجام ۲۶ عملیات امداد جاده ای توسط نجاتگران پایگاه امام موسی کاظم(ع) از طرح نوروز خبر داد. شاپور باقری در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در تشریح خدمات امداد جاده ای جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان در طرح نوروز ۹۸ اظهار داشت: از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان  از انجام ۲۶ عملیات امداد جاده ای توسط نجاتگران پایگاه امام موسی کاظم(ع) از طرح نوروز خبر داد. شاپور باقری در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در تشریح خدمات امداد جاده ای جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان در طرح نوروز ۹۸ اظهار داشت: از ۲۵ اسفند سال ۹۷ که طرح نوروزی آغاز شد، نجاتگران مستقر در پایگاه‌های امدادونجات جاده ای امام موسی کاظم(ع) با انجام ۲۶ عملیات امدادی به هموطنان آسیب دیده در سوانح جاده‌ ای امداد رسانی کردند.

باقری ادامه داد: بجز یک مورد از عملیات ها که منجر به غرق شدن بودن باقی عملیات ها در مسیرهای مسجدسلیمان،اهواز،لالی و اندیکا جز حوادث جاده ای بودند. رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان با اعلام ۲۶ عملیات امدادی در طرح نوروزی امدادونجات اذعان داشت : در این حوادث ۸۷ نفر حادثه دیدند،که ۲۸ نفر از مصدومین توسط عوامل امدادونجات هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند و در مجموع ۴ نفر در این عملیات ها فوت شدند.

باقری به روز پرحادثه، پنجم نوروز که به انجام ۴ عملیات امدادی منجر شد اشاره داشت و گفت:در حوادث این روز ۲۰ نفر از هموطنان مون حادثه دیدند. باقری به بارندگی های شدید در این ایام اشاره ای داشت و افزود: که در اثر بارندگی و آبگرفتگی در منطقه تل بزان متاسفانه باعث کشته شدن یک نفر از همشهریان شد که توسط عوامل امدادی جنازه فرد مذکور پیدا و منتقل شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38818

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.