• امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
کل اخبار 11793اخبار امروز : 1
1

برگزاری همایش منطقه ای تشکل های دینی در مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 38040
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همایش منطقه تشکل های دینی و مردم نهاد با حضور روحانیون مستقر، مربیان پرورشی، قرآن و دینی از شهرستان های شوشتر،لالی و اندیکا به میزبانی مسجدسلیمان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همایش منطقه تشکل های دینی و مردم نهاد با حضور روحانیون مستقر، مربیان پرورشی، قرآن و دینی از شهرستان های شوشتر،لالی و اندیکا به میزبانی مسجدسلیمان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان برگزار شد.
به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: رویکرد اداره کل تبلیغات اسلامی مبتنی بر آموزش علمی تشکل های میان تخصصی است که چندین سال است برگزار می گردد.
وی خاطر نشان ساخت این دوره توسط استاد حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد شهبازیان برگزار شده که رزومه علمی وپژوهشی این استاد حوزه در بخش های ذیل می باشد:
حجت الاسلام شهبازیان متولد ۱۳۵۹ دارای عناوین علمی همچون:
طلبه برگزیده طلاب جوان در سال ۱۳۸۹
استاد و پژوهشگر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم،
پژوهشگر نمونه در سال ۱۳۹۱
مبلغ نمونه در سالهای ۱۳۹۰-۱۳۹۲
کارشناس شبکه های داخلی و ماهواره ای (شبکه جهانی ولایت، شبکه جهانی ثامن تی وی) و کارشناس مهدوی رادیو معارف که دارای سه مقاله علمی پژوهشی در شماره های ۲۷ و ۳۲ فصلنامه مشرق موعود و فصلنامه پژوهش های مهدویت و مقاله علمی ترویجی در ش ۳۷ ،۳۹ ، ۴۲ ، ۴۴ ، ۴۶ و ۵۱ فصلنامه انتظار و ش ۹ و ۱۱ فصلنامه پژوهش های مهدوی یک مقاله علمی تخصصی در فصلنامه کلام تطبیقی ش۱ وابسته به پژوهشگاه بین المللی المصطفی (صلی الله علیه وآله)، پژوهشکده علوم اسلامی .
وی تا کنون با تالیف ۷ کتاب در حوزه مهدویت و معارف دینی در نقد و بررسی نحله های انحرافی بسیار موفق بوده اند و برنامه بسیار جذابی را برگزار نموده اند.
گفتنی است این برنامه به منظور آشنایی هر چه بیشتر تشکل های میان تخصصی با مباحث روز مهدویت و نقد فرقه های نوظهور انجام شدو بیش از ۱۰۰نفر از اعضای فعال عرصه ی دین در این گارگاه یک روزه حضور داشته اند. این برنامه پنجشنبه هفته جاری برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.