• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
4

به مناسبت دهه مبارک فجر آیین کلنگ زنی و افتتاح ۵ پروژه شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 37915
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹

باشگاه روزنامه نگارات مسجدسلیمان- به مناسبت دهه مبارک فجر آیین کلنگ زنی و افتتاح ۵ پروژه شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در ارتباط با این پروژه ها به خبرنگاران گفت: اولین پروژه ای که امروز با حضور مهندس ظاهری نماینده محترم مردم در مجلس […]

باشگاه روزنامه نگارات مسجدسلیمان- به مناسبت دهه مبارک فجر آیین کلنگ زنی و افتتاح ۵ پروژه شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در ارتباط با این پروژه ها به خبرنگاران گفت: اولین پروژه ای که امروز با حضور مهندس ظاهری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس حاجی زاده مدیرکل ستاد بحران استان، مهندس قنبری فرماندار مسجدسلیمان به همراه جمعی از مدیران ادارات به بهره برداری رسید ساختمان ستاد بحران شهرستان بود که سال ها نیمه تمام مانده بود که با پیگیری های انجام شده تکمیل و تجهیز شد. وی ادامه داد: لازم است ستاد بحران از این پس بیشترین وقت خود را صرف آموزش کند تا در مواقع مهم کمترین آسیب را متحمل شویم.

سلیمانی در ارتباط با احداث پارک بزرگ و ۲۵۰ هکتاری تمبی به عنوان دومین پروژه امروز نیز اظهار کرد: این پارک در ۵ فاز و در هر فاز ۵۰ هکتار به بهره برداری خواهد رسید. وی گفت: هدف ما این است این پارک را به بزرگترین پارک کشور تبدیل کنیم که امیدواریم با همکاری همه مسئولین شهرستان این اتفاق بی نظیر رخ دهد.

سلیمانی در ارتباط با پروژه سوم یعنی کلنگ زنی ایستگاه آتشنشانی بی بی یان نیز گفت: چهارمین ایستگاه آتشنشانی شهرداری با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان از محل پروژه های عمرانی مرحله مناقصه را طی و پیمانکار آن نیز مشخص شده است. وی گفت: با توجه به طولی بودن شهر نیاز مبرم به این ایستگاه وجود داشت که به مرحله اجرا درآمده است و در سال آینده پس از تکمیل و تجهیز به بهره بردرای خواهد رسید.

ایشان همچنین در ارتباط با تکمیل و تجهیز ایستگاه شماره ۱ نفتک نیز گفت: این ایستگاه از حالت اداری به حالت عملیاتی درآمد تا در مواقع لزوم بتواند به ایستگاههای دیگر کمک کند.

شهردار مسجدسلیمان در ارتباط با پنجمین پروژه امروز نیز اظهار کرد: احداث ساختمان حمل و نقل شهرداری یکی از ضروریاتی بود که احساس می شد. وی ادامه داد: پس از برآوردهای انجام شده امروز کلنگ زنی این ساختمان انجام شد و طبق برنامه ریزی تا بهار سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. ایشان ابراز امیدواری کرد حمل و نقل شهرداری در آینده ای نه چندان دور و پس از طی مراحل اداری و سازمانی به عنوان یک سازمان مجزا بتواند به کار خود ادامه بدهد. شهردار مسجدسلیمان اعتبار احداث این ساختمان را دو میلیارد ریال اعلام کرد.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با آغاز آسفالت محلات و خیابان ها نیز گفت: آسفالت ۵ محله چهاربیشه، حسین قصاب، سبزآباد، نمره۸ و کلگه با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار و ۱۵۰ هزار متر مربع آسفالت در اولویت کار قرار گرفته است که امیدواریم تا قبل از پایان سال کار آسفالت این محلات به پایان برسد. شهام سلیمانی با بیان این که کل محدوده مسجدسلیمان بالغ بر ۳ میلیون متر مربع سطح آسفالتی دارد گفت: از ابتدای سال گذشته که بنده به عنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب شدم علیرغم مشکلات مالی حدود ۴۵۰ هزار متر مربع آسفالت انجام شد که سعی کردیم به محورهای اصلی بپردازیم…

سلیمانی در ارتباط با ایام نوروز و حضور مهمانان نورزوی در شهرستان و تمهیدات اندیشیده نیز گفت: نوروز نقطه عطف و فرصت بی نظیری برای نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول است وی افزود: ستاد پذیرایی از مهمانان نوروزی تشکیل و در بخش اسکان، رفاهیات و گردشگری هماهنگی های لازم صورت گرفته است که امیدواریم بتوانیم میزبانان خوبی برای گردشگران و مهمانان نوروزی باشیم. وی ادامه داد: علاوه بر آن باید تلاش کنیم امکان هماهنگی بین نهاد‌ها و سازمان‌های خارج از شهرداری نظیر میراث فرهنگی، آموزش و پرورش و… نیز مهیا شود.

وی در پایان سخنان خود از علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی  و اعضای شورای شهر همچنین پرسنل زحمتکش شهرداری مسجدسلیمان به دلیل همراهی اشان تقدیر و تشکر نمود….

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ایستگاه شماره ۱ آتش نشانی ( میدان شهید بهنام محمدی ) مگر همان ساختمانی نیست که چند ساله داره خدمات ارائه می دهد ، افتتاح یعنی چه ? یعنی اینکه فراموش شده به مردم اطلاع رسانی نشده . خلاصه اینکه خسته نباشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.