• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 2
2

حاج حسین محمدی پدر شهیدان محمدی به فرزندان شهیدش پیوست

  • کد خبر : 37766
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حاج حسین محمدی به فرزندان شهیدش پیوست. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حاج حسین محمدی پدر شهیدان رمضان، عادل، عمار، شیرین و پروین محمدی به فرزندان شهید خود پیوست. شیخ رباط رییس بنیاد شهید و امور جانبازان در پیامی درگذشت این پدر بزرگوار را تسلیت گفت: در بخشی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حاج حسین محمدی به فرزندان شهیدش پیوست. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حاج حسین محمدی پدر شهیدان رمضان، عادل، عمار، شیرین و پروین محمدی به فرزندان شهید خود پیوست. شیخ رباط رییس بنیاد شهید و امور جانبازان در پیامی درگذشت این پدر بزرگوار را تسلیت گفت: در بخشی از این پیام آمده است:

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی
جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی  آغازی بی پایان را می سراید. ضمن پاسداشت یاد و نام مرحوم و ارج نهادن به فداکاری های آن پدر ارجمند که با ایمان و اعتقاد راسخ خود فرزندان شجاع، متین و وارسته ای را برای پاسداری از مرزهای اعتقادی و ملی کشور، تقدیم کرد؛ مصیبت وارده را به ملت بزرگوار، خانواده های معزز شهدا، جامعه مکرم ایثارگران و بالاخص خاندان محترم محمدی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو درجات آن فقید سعید و اجر و پاداش الهی را برای بازماندگان مسالت می نمایم.

لازم به ذکر است مراسم تشیع و تدفین و سومین و هفتمین روز درگذشت حاج حسین محمدی در روز جمعه ۹۷/۱۱/۱۲۲‌راس ساعت ٩ صبح از سه راهی دانشگاه آزاد به سمت قبرستان سر شوادان بی بیان برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.