• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 2
4

پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان آسمانی شد+تصاویر

  • کد خبر : 36788
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: باران شهاب های آتشین، فروزان و سرکش فوتبال خوزستان، خاموشی شهابی گرانسنگ از منظومه ی دنباله دار خود را شاهد گشت و “آبی های فیروزه ای” فوتبال خوزستان، توپچی های مکتب عشق و اصالت، “دارایی ماندگار” در کنار خیل هوادارانشان در سوگ سردار بزرگ، متواضع و با غیرت ستون […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: باران شهاب های آتشین، فروزان و سرکش فوتبال خوزستان، خاموشی شهابی گرانسنگ از منظومه ی دنباله دار خود را شاهد گشت و “آبی های فیروزه ای” فوتبال خوزستان، توپچی های مکتب عشق و اصالت، “دارایی ماندگار” در کنار خیل هوادارانشان در سوگ سردار بزرگ، متواضع و با غیرت ستون مستحکم و بی نظیر دفاعی خود ” زنده یاد صفدر گلگیری(رحمتی زاده) نشستند.
صفدر، زاده محله دره گلگیری، شاگرد و یار دیرین استاد اصغر سلطانی و از مستعدترین چهره های فوتبال خوزستان در پست مدافع میانی بود. فوتبال گلگیری با حرکات زیبای قیچی، برگردان های وی در مستطیل سبز گره ای عجیب خورده بود و به نوعی می توان مرحوم گلگیری را مبدع این حرکت جالب در زمین های خاکی و سنگلاخی آن روزگار فوتبال مسجدسلیمان و خوزستان دانست.
قدرت بدنی عالی، تکنیک، جهش های خوب و هوش سرشار مرحوم گلگیری را چهره ای ممتاز در فوتبال خوزستان نموده بود و به دفعات تیم های بزرگی چون دارایی تهران خواهان حضور او در ترکیب خود بودند.
بعد از مرحوم اشکبوس منجزی، عبدالصالح آرام، شکرآمیز، اله داد وحیدی و… از تیم رویایی دهه چهل دارایی مسجدسلیمان، حالا نوبت به صفدر رسید تا  جامعه فوتبال شهر را داغدار خود نماید.

به گزارش سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان زنده یاد صفدر گلگیری شب گذشته بر اثر بیماری قلب در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت. مراسم تشییع و تدفین ایشان روز سه شنبه (فردا) راس ساعت ۹/۳۰ دقیقه از درب منزل ایشان واقع در هفت تپه،کوی شهید دیناروند، به طرف گلزار شهدای شوش و پس از آن تا ساعت ۱۶ در مسجد صاحب الزمان کوی ایلام هفت تپه برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.